Wie heeft een kokend water kraan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roos12, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier quooker 3 in 1. Superblij mee. Spettert ook maar dat is express gedaan uit veiligheid. Staat ook in de handleiding.

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Staat ook in de beschrijving las ik. Eigenlijk komt het er druppelsgewijs uit. Mocht je per ongeluk je arm erover steken verbrand je niet direct.

Hier ook een quooker. Heel blij mee.
    Ook weet niet hoe de service bij andere Kranen is maar hier eens een probleem gehad (vriend had heel klein ringetje over het hoofd gezien bij het aansluiten) en het is gratis gefixt door een ontzettend vriendelijke man die heel veel uitleg gaf.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Naar aanleiding van jouw berichtje heb ik gister met Franke gebeld en inderdaad; wij hebben ook zo'n filter. Die moet je jaarlijks vervangen, dan verleng je de garantie met een jaar. Dit kan max. 5 jaar worden verlengd. Het is dan wel belangrijk dat je je op de website registreert. Het filter kost 79,- maar als je je registreert krijg je (eenmalig?) een kortingscode van 10 euro. Het vervangen is simpel en kan je zelf doen.

Heeft een Quooker ook zo'n filter? Als ik had geweten dat ik ieder jaar het filter moest vervangen dan was ik waarschijnlijk niet voor Franke gegaan maar een Quooker gekozen.

4. Bloomm

Bloomm Actief lid

6 apr 2016
    218
    154
    43
    Hier een grohe, erg blij mee en wil nooit meer zonder!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Quooker heeft volgens mij niet zo'n filter. Er zit wel een klein filtertje in dat je 1x per maand geloof ik moet ontkalken. Wij doen dat altijd gelijk met het koffieapparaat. Anders vergeet ik het geheid.

Met kokend water krijg je kalkvorming. Kan niet anders..

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
  7. rums

rums Niet meer actief

Wij krijgen alleen dat ding niet losgedraait haha. Voor het zeefje.:|

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wij hadden laatst iets en daar kwam gewoon kosteloos iemand voor langs! Dus even bellen zou ik zeggen!

9. rums

rums Niet meer actief

Wahahaha verkeerde kant opgedraaid :roflmao:
    Normaa draai je los toch tegen de klok in. Naja hij is weer schoon.

RoIn vindt dit leuk.
  10. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Quooker, heel blij mee! Beetje spetteren hoort idd. Went snel.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Handig om te weten ;)
    Een goede reminder dit topic, moeten wij ook eens doen. Hebben dus een Quooker en erg tevreden mee!

12. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Wij zijn ons ook aan het verdiepen in het kopen van een kokend water kraan. Nu begreep ik dat het stroomverbruik van de quooker een stuk lager ligt dan andere merken, is wel iets om naar te kijken.
    Het kan nu goedkoper zijn, maar met het filter er jaarlijks bij en extra stroomverbruik maakt het misschien niet eens wat uit ;)

Deel Deze Pagina