He dames, zelf vergeet ik altijd leuke aanbiedingen en acties. Nu lijkt het me leuk om elkaar op de hoogte te houden welke acties er zijn en komen. Groetjes jacky story Kruidvat, zwitsal 200ml voor 2 euro - 400 ml voor 3 euro.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina leef je uit! Slechte aanbieding trouwens bij kruidvat. 2+1 (zoals nu bij trekpleister) heb je meer aan.
Prenatal mama mazzeldagen in september/april en dan naar de Babydump want die zitten onder die prijzen
Vergis je niet, sommige 200ml flesjes zijn 4 euro en nu 2 euro bij de trekpleister betaal je dan 2x4 euro + 1 gratis = 8 euro en bij de kruidvat 3x2 euro = 6 euro .
Nee hoor. Hier niet iig En idd als individuele prijs van een product meer dan 3 euro is, is de kruidvat aanbieding aantrekkelijk.
Klopt dit echt? want dan kan je het beter eerst bij de babydump kopen en als het dan met de mazzeldagen goedkoper is terug naar de babydump.
Nee, je moet het wel kopen tijdens die mazzeldagen, anders geldt het niet. Hebben wij ook gedaan met de commode. Bij Prénatal stond een rij van hier tot Tokio. Naar de zeer rustige Babydump gereden en daar de actieprijs bij Prénatal genoemd. Toen kregen we hem daar voor dezelfde prijs (niet voor minder trouwens), maar we stonden niet in een overvolle winkel te wachten. Bij de Babydump kregen we trouwens maar 10 euro korting op onze commode. Hij was daar normaal al veel goedkoper dan bij Prénatal. Kijk en vergelijk!
Wij hadden wel al gekocht bij Babydump en tijdens de mama mazzeldagen gemaild. Heb het verschil gewoon terug gekregen. Geloof iets van 20 euro op de reiswieg van de wagen ofzo. En toen babydump later een aanbieding had dat je bij de wagen een voetenzak cadeau kreeg heb ik weer gemaild. Die dus ook nog gehad. Vind de service van Babydump echt top!
Jup dat kan. Ik had toen van alles al besteld bijv. van Aerosleep. Dus ik zag op site prenatal dat het daar goedkoper was, hoppa naar Babydump en ja hoor, geen probleem. Alles voor onder de Prenatal-prijs! I looooooooveee Babydump!
Leuk topic! Waar kan ik de aanbieding van Natusan vinden? Zie m niet in de folder van de trekpleister?