Zwangere bull mastief zoekt nieuw baasje (niet mijn hond!)

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dit berichtje ontving ik zojuist via hyves.

Via mijn forum Heart to Heart kreeg ik het volgende dringende berichtje van een goede vriendin:

noodoproep voor plaatsing bull mastiff

voor kennissen ben ik mee aan het zoeken naar een nieuw onderkomen voor bull mastiff. Ze heet nouka ( geloof ik) en is inmiddels 7 jaar oud. ze is heel bewust naar een vriendje toe geweest en is in blijde verwachting van een paar pups. Maar helaas is het baasje van het weekend overleden en moet zij samen met nog 4 andere honden een nieuw onderkomen vinden. omdat ze in blijde verwachting is gaat dit waarschijnlijk het moeilijkst worden.

Wie kent iemand die deze opgave op zich wil nemen of misschien wil en kan je het zelf. stuur me een pb aub want er is ook spoed mee uiteraard.
    zodra ik meer weet of hoor zal ik het ook gelijk melden

De vrouw die dit berichtje verstuurd heeft haar hyve is; Helen Van Noort Profiel - hyves.nl

Ikzelf weet hier niks van, ik zet dit bericht hier alleen neer om voor haar zoveel mogelijk mensen te bereiken.

X Vera

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heb het berichtje even doorgestuurd naar een kennis die helemaal gek is van bulls. Hopelijk vindt ze snel een huisje!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou zo niemand weten maar wat sneu zeg!! hopelijk word er gauw een nieuw baasje gevonden..

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wat sneu zeg! Ik hoop dat het allemaal goed komt!!

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Er is inmiddels een nieuw baasje gevonden! Het loopt goed af dus!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ah wat goed zeg!! Gelukkig maar:)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan doe ik deze dicht.
    Elmo