Wie heeft een Medion laptop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Voor de mensen die ook een Medion laptop hebben: hebben jullie ook vaak een blue screen en word ie bij jullie ook zo heet dat ie zomaar uitvalt? Ik vind het echt een rotding. (Zit nu trouwens op een andere laptop.)

Ben benieuwd of het alleen aan de onze ligt of dat het aan het merk ligt. En we hebben trouwens Ziggo. Ook een rotprovider, maargoed....

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Niemand?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nog steeds niemand
    ?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, hierzo, maar die van mij functioneert prima hoor. Geen enkel probleem mee gelukkig! Het is nog een tweedehandsje ook (van schoonpa geweest).

Dus misschien heb je net eentje getroffen met een mankement ofzo? Ik ben er in elk geval tevreden over.

Heb je er nog garantie op zitten?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat ding is al anderhalf jaar oud en gekocht bij Gamma. volgens mij zit er geen garantie meer op. Ik denk dat hij dan echt kapot is, want steeds een blue screen is ook niet normaal, of het ligt aan Ziggo.

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ziggo veroorzaakt geen bluescreens. ;) Het ligt echt aan je computer.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook een laptop gehad die erg heet werd en dan uitviel.
    Maar die was toen wel zo'n 5 jaar oud. Hij kan z'n warmte niet goed meer kwijt. Meestal blaasde die ook veel lucht.
    Heb hem wel eens goed laten schoonmaken, alle stof enzo eruit.
    En dan deed ie weer een tijdje 'normaal'.
    Maar heb uiteindelijk maar een nieuwe laptop gekocht.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ach ja... we hebben ook een gewone pc hoor en de laptop waar ik nu op ben, dat is niet de Medion. Maar als ik op de laptop zit, dan wil mijn man ook weleens op de laptop, dus pakt hij de Medion. Zitten we samen met een laptop. Maar die is dus erg slecht.
    Dat hij zomaar uitvalt is vast niet goed.... nouja en anders pleuren we hem gewoon weg.

9. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Ik heb ook een medion thuis en geen problemen mee. Heb hem nu al een jaar of 3 volgens mij en hij doet het nog steeds goed.

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook een Medion, maar pas een half jaar oud. Tot nu toe erg tevreden. Mijn zus had er ook 1, die was na een jaar of 5 minder tevreden over de batterij, maar verder nooit blue screen probleem gehad. ;) Misschien toch maar eens een nieuwe aanschaffen of er iemand naar laten kijken... maar ja... wat dat weer gaat kosten... ;)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Als het goed is heb je nog gewoon garantie op die laptop hoor. 1,5 jaar is nog niet zo lang. Meestal heb je een jaar fabrieksgarantie maar als dat om is heeft de verkoper nog een wettelijk verplichte garantietermijn. Ik weet dat toevallig omdat onze tv die iets meer dan een jaar oud is kapot is (krijg elke keer een groen scherm) en die wordt gewoon gratis opgehaald en gemaakt.

En je kunt tegenwoordig voor laptops die te warm worden een laptopcooler kopen.

Wat betreft Ziggo, ik vind het een prima provider, nooit problemen mee. 1 x door eigen schuld probleem met internet gehad en keurig door een monteur geholpen.

Deel Deze Pagina