Babykamer Miami kast

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annie24, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik weet dat er hier op het forum enkele dames zijn die babykamer Miami van de Baby-Dump hebben, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

De vraag is hoe jullie de 2-deurs kledingkast hebben ingericht en dan vooral waar jullie de 2 kledingroedes voor de hangspulletjes in de kast hebben geplaatst.

We hebben al heel wat mogelijkheden geprobeerd, maar zijn er niet tevreden over. Of de ruimte op de bodem van de kast wordt zo klein dat er bijna niets meer past óf we houden planken over...

2. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo Annie24, ik zou je maar wat graag willen helpen. Wij hebben nl. ook de Miami kast (al 1,5 jaar)... maar ik ben ook niet tevreden met de indeling :( :D

Wij hebben beide kanten gelijk: plank boven in, dan de roede en dan weer een plank halverwege, zodat we spullen beneden in de kast kwijt kunnen. Maar iedere Miami-kast-kenner weet dan meteen dat je zeer weinig leg ruimte hebt voor de gevouwen kleertjes.

... misschien dat ik hier maar eens een project van ga maken deze week ;).

Sterkte met het frobelen.

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    hier de mijne toen onze muis er nog niet was...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb dan niet dezelfde kast.

maar wel een gelijk waardige was de sandiego.

dit is onze indeling Bekijk bijlage 121088

5. Hester

Hester Niet meer actief

Wij hebben die ook voor onze zoon en gebruiken maar één roede.

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dames bedankt! Denk dat ik er wel uit ben (al weet mijn vriend dat nog niet, want die is aan het werk :p)

Denk dat we hem voorlopig toch maar maken zoals Pluutje hem heeft, want we hebben nu veel pakjes die echt bij elkaar horen en ik zie het al helemaal voor me dat mijn vriend straks broekjes en shirtjes met elkaar gaat combineren wat er niet uitziet ;)

Dan over een paar maandjes 1 roede verruilen voor een legplank die goed bereikbaar is en waar we de kleertjes neer kunnen leggen.

We hebben natuurlijk ook de commode nog.....eigenlijk hebben we gewoon teveel ruimte en nog weten we het niet :D;)

7. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Bedenk dat je misschien ook langere dingen op wil hangen zoals slaapzakken. wij hebben daarom maar 1 roede opgehangen.
    Wij hebben de links allemaal planken gedaan (3 stuks)
    Rechts hebben wij bovenin een plank gehangen (op gelijke hoogte van de linkerkant) en daaronder hebben wij de roede gehangen. Het is erg handig, want ik hang hier ook de slaapzakken op en die kunnen nu makkelijk hangen. Onderin de kast onder het hang gedeelte heb ik reserve boxkleden gelegd.

Deel Deze Pagina