Ik gebruikte voor de zwangerschap movicolon. Dat mocht neit meer dus eerst over op lactulose maar net als in mn vorige zwangerschap werkte dat voor geen meter. ik gebruik nu transipeg, dat bevat hetzelfde bestanddeel als de movicolon alleen dan veel minder ervan. Het is nog evne wennen, dus heb alweer een microlax nodig gehad maar heb eht idee nu als ik die transipeg combineer met elke dag een glas roosvicee laxo dat het goed gaat.
Ik neem elke ochtend een kommetje melk met een mix van twee Kellog's All Bran producten erin (dus niet de gewone cornflakes). Ik gebruik de sliertjes (43 % vezel) en de flakes, want daar zit nog een beetje een zoet smaakje aan. Die sliertjes smaken naar karton dus geen aanrader om die alleen te eten. Ik eet verder veel fruit en drink soms ook Roosvicee laxo. Dit samen zorgt niet alleen dat mijn stoelgang op gang blijft, maar ook regelmatig is!
wat ik begrepen had was dat niet zo`n goed idee de thee voor soepele stoelgang daar zat iets in wat niet mocht als je zwanger bent geloof ik.