Wie heeft een ovulatietest alszwangerschapstest gebruikt??!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sammy21, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik heb dat vorige keer toen ik zwanger was gedaan

en hij knalde idd.eraf maar ik zou het niet als betrouwbare zw-test gebruiken omdat bij sommige het hcg trager opgang komt dan bij andere en je dan mischien teleurgesteld bent om niets.

2. susan84

susan84 Niet meer actief

@sammie 21: balen zeg. Had je zaterdag nog wel een zw test gedaan of waren de rode duivels er toen al? Ik zit nog in hetzelfde schuitje. Vandaag mijn NOD, wel wat bruinverlies maar nog geen echte ongi (en moet zeggen ook geen ongi klachten waar ik meestal hevig last van heb) Vannacht op vakantie dus alle ovu testjes maar weer mee... Heb nog een beetje hoop maar denk ook weer op naar ronde 5.

3. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Susan84 Het leek wel of me eigen lichaam me in de zeik wou nemen. Had een zw test gedaan en deze was negatief. Toen dacht ik even kijke naar de ovutest en deze was wel positief. En een paar uur later waren de rode duivels door. Dus dacht nou de kruidvat ovu testen zijn ook niet te vertrouwen! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt! Hou je me even op de hoogte? En geniet lekker van je vakantie:D!

4. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Vandaag rond 10.00 een digitale CB ovulatietest gedaan en die gaf een :) aan. Ook toen ik het stickje er uit haalde 2 dikke strepen.
    Morgen of....... vandaag nog een zwangerschapstest halen. Spannend.

5. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dus het kan zo zijn als je zwanger bent en je gebruikt een ovi test dat deze dan nog steeds twee streepjes aangeeft -) dat is toch positief? Of is het anders?

6. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zespri Spannend zeg! Hopen op goed geluk! Hou me op de hoogte!

7. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy, jammer voor je dat je ongesteld bent geworden. Hoop dat het de volgende ronde wel raak is! Hier ook al een tijdje bezig om zwanger te worden, al 1.5 jaar.

Ik heb nog geen zwangerschapstest in huis gehaald, maar wel besteld. Als het goed is komen ze morgen aan. Durf niet zo goed naar de winkel, geen zin om bekenden tegen te komen...
    Ik laat jullie weten wat het geworden is. In ieder geval nog niet ongesteld, wel een ietsje pietsje bruinverlies, dit had ik 2 dagen geleden ook. Spannend allemaal...

8. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas:( vanochtend ongesteld geworden. Dus bij mij ging het helaas niet dat een positieve ovulatietest een zwangerschap betekende.
    Hoop dat het voor iedereen snel raak is.

9. susan84

susan84 Niet meer actief

@sammie21 helaas de rode duivels zijn gewoon weer door gedrongen. Even flink balen, maar even overschakelen en nu dus maar genieten van een vakantie mét alcoholische drankjes. nieuwe ronde nieuwe kansen
    @zespri, ook voor jou balen. Join the club, op naar komende maand.

10. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer voor iedereen waarbij het helaas niet het geval was dat een positieve ovulatietest een zwangerschap betekende. Hopen dat we de volgende ronde allemaal wel een positieve zwangerschapstest hebben:)Wij gaan nog tot oktober proberen zelf zwanger te worden en anders dan gaan we voor iui. Hoop dat het toch gelukt is voor die tijd.

11. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer voor iedereen waarbij het helaas niet het geval was dat een positieve ovulatietest een zwangerschap betekende. Hopen dat we de volgende ronde allemaal wel een positieve zwangerschapstest hebben:)Wij gaan nog tot oktober proberen zelf zwanger te worden en anders dan gaan we voor iui. Hoop dat het toch gelukt is voor die tijd.
    Susan, lekker genieten van je alcoholische drankjes, ik ga het weekend ook maar even een lekker drankje nemen.

12. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Susan en Zespri! Jammer meiden! Balen he! Zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.. Het is inderdaad echt weer even omschakelen. De eerste dag baalde ik echt hoor moest zelfs een beetje janken van de teleurstelling, stom he!:p Misschien is het leuk om elkaar op de hoogte te houden! Ik hoop dat het voor jullie snel raak is! En ook voordat je voor de iui gaat doen zespri!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

14. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal die terleursteling. Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte houden. Kletsen jullie toevallig ook nog ergens anders mee op dit forum. Ik heb mij aangemeld bij het nodforum van 15-30 september.
    Zie ik jullie misschien daar ook?

15. susan84

susan84 Niet meer actief

Nee, ben eigenlijk nog totaal niet bekend op deze hele zw site, ben hier eigenlijk op gekomen omdat ik met wat vragen zat. Maar moet zeggen dat ik het toch wel leuk en interessant vind om alle verhalen en ervaringen van anderen te lezen. Zal ook eens op wat andere forums gaan kijken. En inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden!

16. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Zespri Gezellig zal eens even een kijkje nemen!

Moet trouwens wel even iets grappigs aan jullie kwijt! Ik heb een luchtweginfectie en was mijn stem bijna volledig kwijt (dat is niet zo grappig:p) Maar ik ging ervoor naar de huisarts en die heeft mij diclofinac voorgeschreven.
    Maar onderweg naar huis was ik het receptje kwijtgeraakt. Heel apart want was met de auto. Ging een week overheen tot ik weer een nieuwe afspraak bij de HA had. Toen vroeg hij me of ik zwanger ben (hij weet niet dat mijn vriend en ik bezig zijn en denkt dat ik nog aan de pil ben.)

Hij schreef me weer diclofinac voor. Ik me medicijnen ophalen ook daar vroegen ze of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben. Heel apart haha maar ik zo dus van nee dat ben ik niet. En de vrouw benadrukte nog even sterk dat ik het echt zeker moest weten.

Uiteindelijk kwam ik thuis en las de bijsluiter en het schijnt dus dat je diclofinac absoluut niet mag nemen als je zwanger bent, maar ook niet als je het probeert!
    Dat had ik dus echt nooit geweten als ze niet zo sterk erover begonnen. Want ik lees bijna nooit bijsluiters! Nou ik dus in een dilemma want wou me stem toch wel terug! Kon al een week niet praten:S! Maar me vriend wou toch liever dat ik het niet nam want hij wilt het wel heel graag!

Nou een paar uur later was me stem ineens terug! zonder een medicijn ingenomen te hebben. En ik heb nergens meer last van! Echt heeeel toevallig/raar!

Alsof het zo moest zijn dat het heel lang duurde tot ik me medicijnen had. En toen ik ze eindelijk had was ineens alles over! Ik weet niet of jullie geloven in tekens:p Maar vond het wel grappig misschien wordt het me dan toch gegund om zwanger te worden hihi!:p

Wou dit even mededelen:p Heel verhaal:p

Groetjes!

17. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik had gister 2 dagen voor nod een ovulatietest gedaan en deze was dik positief.. Vandaag getest zwt gedaan en gaf duidelijk zwanger aan :)) dus bij mijn heeft het ook gewerkt..

18. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @milan2009 Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gefeliciteerd Milan! Jullie hebben wel weer positief nieuws verdiend! Geniet er van!

20. susan84

susan84 Niet meer actief

@ sammie21: dat is wel apart ja. Je zou bijna zeggen, doe voor de zekerheid nog maar een zwangerschapstest... Hihi. Ik ben veel te nuchter om in bepaalde ' tekens' te geloven, maar het is wel erg typisch. Hopelijk een goed voorteken voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina