ja misschien doe ik het wel verkeerd hoor, mijn man kan hem wel makkelijk in de auto krijgen. ik heb hem iig weer te koop gezet, wij gebruiken toch vaker 2 buggy's en gaan nu op vakantie voor 5 weken. Daarna zie ik wel weer, ik werk ook veel en ze gaan 2 dgn in de week naar mijn moeder, die heeft een tandem en Vangelis gaat na de zomer 2 of 3 ochtenden naar de psz. http://link.marktplaats.nl/265332749
Ik vind 'm ingeklapt ook best groot hoor. Hij kan niet heel erg mooi plat. Althans....volgens mij niet Hierbij een foto, ik hoop dat je zo een beetje kan inschatten hoe hij ligt? Matrasje hebben we trouwens zelf gemaakt! Voor de wind kan er nog een plasticje voor, die zie ju ne wat opgefrummeld bij de duwstang, zeg maar..... Hij kan lekker naar boven kijken zo.
Ik moet er misschien wel even bijzeggen dat hij een grote baby is, maar hij heeft nog wel wat ruimte onder bij zijn voeten. Hij kan dus nog wat naar beneden schuiven. Maar zo bovenin kan hij meer van zich afkijken....
Wij hebben de Vibe besteld.. maar vond deze niet zo groot als deze ingeklapt is.. Misschien ligt dat ook wel aan het model.. Tot hoelang zitten de oudste er ook in? Ik heb straks 22mnd ertussen zitten (zoontje is prematuur dus loopt extreem achter)..
Wij gaan morgen kijken voor een P&T... Wij gaan voor de Sports, denk ik... Heb hier laatst ook al een topic over geopend en nu ook manlief overgehaald... Hij vond het best duur, maar aan de andere kant, als je een gewone duowagen koopt die je maar 1 jaar gebruikt (omdat de oudste er niet meer in wil) is het ook duur... Het grootste voordeel vind ik idd dat je de keuze hebt voor 1 of 2 kinderen. Nou zal 1 hier niet zo vaak voorkomen, maar ik kan nu alleen Jitte in de wagen leggen en dan moet Jelle lopen. En dat is niet altijd even handig... Het babynestje neem ik er ook niet bij, Jitte is nu al 10 cm gegroeid in 2,5 mnd... Als dat zo doorgaat past ze er al snel niet meer in en ik denk ook dat het voor nu veel te warm is. Ze liggen toch goed uit de wind enz. Ik kijk even hoe het gaat zonder nestje en anders laat ik een matrasje maken... Ik had een instructiefilmpje gevonden, daar kun je ook wel redelijk inschatten hoe klein hij opvouwt... Deze is voor de sport, maar ik denk dat er ook wel filmpjes zijn voor de andere modellen... http://www.metacafe.com/watch/862907/phil_teds_sport_buggy_stroller_demonstration_review/
@mini-us heb jij nou ook de sports? ik zat namelijk op MP te kijken voor een P&T en zag dat de kiwi explorer , als je daar het onderste stoeltje in plaatst dat deze dichterop het voorste stoeltje zit dan bij de sports geloof ik....zag er best krap uit...sports heeft wel genoeg ruimte denk ik zo... pfff ik ben dr nog stteds niet helemaal uit; bed8 me namelijk ook nog dat de maxi cosi dan nooit mee kan ; als ik dan met de auto boodschappen ga doen moet ik dr dus eigenlijk altijd uit halen...hmzzz maar daarentegen heeft de p &t wel boel voordelen....ieh word gek van mezelf!
Ik vond de kiwi explorer niet fijn (oude model dus) want als ik 2 buggy's had en ik wilde het in de auto plaatsen dan moest ik altijd onderste stang los halen om in te kunnen klappen en dat kostte zoveel tijd omdat het ook een oud model is. DUs alles zat vaster en ging moeilijker los. Plus dat babynestje heel dicht bij voorste zitje zat. Maar denk inderdaad dat de nieuwe modellen veel beter zijn.
ik heb er lang over getwijfeld, maar ga toch geen phil & teds bestellen. los het op met een plankje en draagzak. toch ga ik weer twijfelen als ik dit lees. want mijn zoon slaapt nog wel in de wagen als ik een dagje wegga. anderszijds is dat misschien voor een half jaar en dat zou ik jammer vinden.
Tinkerbell, ik heb idd de 'sport' versie. De Vibe vond ik het mooist, maar die kost gelijk weer heel wat meer. De sport is een goede middenweg (en kost nog zat). En volgens mij heb je in principe voldoende ruimte hoor. Daar ga ik wel vanuit tenminste, maar ik heb het zittend natuurlijk nog niet geprobeerd met 2 kids. Erg he die twijfels. Ik heb ook zo vreselijk getwijfeld, maar ben er nu wel blij mee. Wij hebben ook een draagzak enzo, dus dacht eerst ook wel dat dit voldoende was. Nu ben ik blij dat ik 'm niet altijd in de draagzak hoef te doen. Daar vind ik het nu te warm voor, maar hij is ook gewoon al best zwaar als je 'm een stuk moet tillen. Zo even naar de winkel gaat misschien nog wel (maar doe je dan handig boodschappen?) , maar niet als je echt verder wilt wandelen.
ja precies die vibe ist mooist; maarre sport versie vind ik ook erg mooi; heb net op MP geboden op een sport versie ben dr toch uit...als mijn mannetje toch niet wilt zitten gaat ie lekker lopen en dan heb ik toch nog dat ik de P&T als buggy kan gebruiken dus is er niks aan de hand; als ie t maar niet nu ineens beslist haha...maar denk ook wel dat ie het (als mijn dochtertje in het zitje mag) toch ook nog wel lekker zal vinden om af en toe te zitten als ie moe is...(mijn nichtjes van 3 en 4 zitten ook weleens in de buggy als ze moe zijn)...dat met de draagzak en evt later een plankje was ook mijn idee; met de draagzak heb ik dus een poos gedaan; maar dat is nu echt veeeels te warm...en dat plankje sja datstoeltje heeft geen leuninkje en dat is toch best vermoeiend als je wat langer weg bent...nu alleen nog een gunstige prijs voor mekaar zien te krijgen haha...ben benieuwd of ie mijn bod accepteert...
ohja hoe heb je je matrasje gemaakt; heb je alvast een tip voor me van wat voor spul? ennuh ise; je hebt precies dezelfde twijfels als ik had...haha
ja, ben er blijkbaar dus nog steeds niet uit. mijn zoon zal 2 jaar en 5 maanden zijn als de baby komt. ik ben bang dat ik kort plezier zal hebben van de p&t. ik denk dat ik eventueel een (veel minder mooie) tandemwagen van marktplaats haal. ik kan mijn bugaboo ook niet zo goed missen, had ik een andere wagen had ik m zo ingeruild..
Tinkerbell, wat goed dat je de keuze hebt gemaakt! Goed dat je er 1 op marktplaast hebt gevonden. Ik heb een tijd terug ook wel gezocht, maar kom ze bijna nergens tweedehands tegen! Ben benieuwd of je bod geaccepteerd wordt! En qua matrasje: ik heb het heel simpel gedaan: een gedeelte van een stoelkussen op maat geknipt. Het was een lekker dik kussen (tuinstoel) en hij ligt er heerlijk op. Vast niet helemaal ergonomisch verantwoord, maar ik kan me ook niet voorstellen dat zo;n babynestje dat wel is. Hij ligt er heerlijk zacht in! Nadeel is wel dat ie vrij dik is (het matrasje ) en hij nog maar weinig ruimte heeft om zijn benen op te trekken omdat hij dan al tegen de onderkant van de buggy aan zit zeg maar ....
Om even op de topicvraag terug te komen.... Ik heb een P&T!!! Een appelgroene Sport met duozit... Ben helemaal blij!
ik heb geen p&t, maar een childwheels c-max en uit engeland de iCandy Pear. Een enkele, waar je een dubbele van kan maken. Ook de maxicosi kan erop. google even voor een afb.
ik vind het onderste kind zo laag zitten.. die ziet dan niet veel verder mooie wagen hoor en wel praktisch denk ik