Wie heeft een Phil en Teds?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tinkerbell81, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ohhhh wat goed; nu ben ik echt helemaal verkocht...!
    @bluesky ohhh wat leuk zeg; heb je er al een stukje mee gereden ? enenenenenen hoe was dat??? heb jij je oude wagen ook weggedaan?

iemand nog enig idee wat nou verschil is tussen de P&T e3/sports /classic???? kan dat nergens vinden en bij de prenatal hadden ze alleen sports te koop en konden ze t ook niet vertellen...

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Sports: Heeft meerdere standen in de duwstang. 4 standen in het vaste stoeltje en deze heeft een voorbeugel. Verder heeft de naam ook te maken met de uitstraling van de wagen: Sportief!

Classic: Heeft 2 posities in de duwstang en 3 ligposities. geen voorbeugel bij deze wagen.

Wat je met de E3 bedoeld weet ik niet, die ken ik niet!
    Wel de Dash, Vibe en de hammerhead.

3. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    owkee thanks; dan vind ik die sports toch wat prettiger; wist alleen dat ie ietsie lichter was dan die classic...

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Iets lichter maar hoor, maar dat scheelt niet zo heel veel!

5. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja nog geen kilo geloof ik; maar vind die stang aan de voorkant wel prettig die mis ik wel een beetje bij de bugaboo gecko die ik heb...
    en een extra zitstandje is nooit weg...!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat is waar!

7. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    Hier ook een P&T vibe. Eerst hadden we een bugaboo maar heb nog geen seconde spijt gehad dat we die verkocht hebben ondanks dat dat ook een fijne wagen is. Ben wel erg benieuwd hoe hij dadelijk zal bevallen als we hem echt als duowagen gaan gebruiken. Als enkele wagen zijn we in ieder geval heel tevreden. Klapt ook (nog) makkelijker in als de bubaboo omdat deze maar uit één deel bestaat (bugaboo 2 onderdelen).
    We hebben wel het (superdure...) babynestje maar achteraf denk ik dat dat niet nodig geweest zou zijn. Met een matrasje en omslagdoek kom je ook al een heel eind.

8. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    kate 77 oh die vibe is idd ook erg mooi; zit denk ik nog iets lekkerder dan de sports...ga je het babynestje helemaal niet gebruiken; hoezo eigenlijk niet; want de eerste weekjes past je baby er denk ik wel in toch?! Hoe ga jij t oplossen met t matrasje ook zelf iets maken; of iets op maat maken??

Als het goed is heb ik overmorgen de sports; een rode:)

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hij rijd als een trein!!! Echt geweldig! Hij is supermakkelijk in en uit te klappen (het is even een handigheidje) En Jelle vind het geweldig! Jitte onderin, Jelle in het duo zitje boven in en hij zit als een prins op zijn troon... :D Jelle vind het trouwens ook heerlijk om in de platte stand op zijn buik in de wagen te liggen... :D

Ik weet nog niet of ik mijn oude wagen verkoop of niet, misschien wil oma hem hebben voor reserve... zij heeft nu een oude buggy staan voor als er eens een kleinkind logeert, maar die is niet echt geschikt voor hele kleintjes. En ik moet nog even kijken wat hij op zou brengen als ik hem verkoop... ;)

Over die maxicosi adapter: Als die erop zit met een maxicosi mag het onderste zitje niet gebruikt worden! (staat in de gebruiksaanwijzing) Het zwaartepunt van de wagen komt dan te laag en te ver naar achteren te liggen en dan heb je een grotere kans dat de wagen omvalt. Overigens staat de maxicosi als een huis en is hij heel makkelijk erop en eraf te krijgen. (veel makkelijker dan op de originele adapters van Maxicosi)

Ik heb ook geen babynestje, de matras van de andere wagen past in het zitje dus die gebruik ik nu. Ga na onze vakantie even kijken voor een stukje schuimrubber.

O ja, wel de banden goed oppompen... :D Dat was ik van de week vergeten in mijn enthousiasme om hem te gebruiken, en dan duw je je een breuk met 2 kids erin... :D

10. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @bluesky; wat leuk dat ie zo goed bevalt..!Ik kan zelf ook niet wachten op woensdag...!
    Haha lachen dat je zoontje t ook zon succes vindt! Ik wist eigenlijk niet dat ie helemaal plat kon als je ook het babydeel gebruikt???ik dacht dat dat alleen in de zitpositie eigenlijk kon waarom weet ik ook niet haha dat had ik zelf zo bedacht...maar jij gebruikt dat nestje dus ook niet? Is Jitte daar ook al te groot voor of vind je t te warm; ik ga vandeweek als ik hem heb ook maar een oplossing bedenken; tot nu toe kan ik het matrasje van de bugaboo dr denk ik wel indoen...maar stuk schuimrubber kopen is ook een idee; alleen waar....hmzzzz enig idee?:(
    kan niet wachten om een heeeele lange wandeling te gaan maken in ieder geval en ik hoop maar dat mijn zoontje t ook zo leuk zal vinden...in ieder geval blijft hij nog regelmatig tijdens een wandeling zeggen dat ik hem moet tillen en ik heb hem gevraagd dat ia aan pappa maar een nieuwe buggy moet vragen dus dat zegt ie nu ook hahahah:D

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, wat een enthousiasme hier. Tinkerbell, ik hoop dat je straks ook nog zo enthousiast bent. Laat je het even weten als je ;m hebt uitgeprobeerd?

De oudste gaat 'm ook vast leuk vinden hoor. Hier vindt hij het , net als bij Bluesky, geweldig! Ze zitten in de P&T net iets hoger en dat is blijkbaar erg stoer ....

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tinkerbell, vaak kun je schuimrubber wel op een (wat grotere) markt kopen.

13. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    haha ja gezellig he:)
    ben dr nu al weg van terwijl ik em nog niet eens heb:)
    Aha dan ga ik daare ff kijken; heb nl geen geschikt (tuin)stoelkussen kunnen vinden wat ik op een naaimachine makkelijk kan bewerken:)

14. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb ook geen naaimachine hoor Tinkerbell. Ik heb het schuimrubber gewoon uit de stoelkussenhoes gehaald, op maat geknipt en er een laken omheen gedaan ;) Works for me! Het was even een 1,2,3 oplossing maar werkt prima!

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    @Tinkerbell: Ik bedoelde met de platte stand, de laagste stand van het vaste zitje. Ik was een beetje onduidelijk, sorry! Het losse stoeltje kan wel een ietsje schuin maar dat in maar een paar cm. Dat is wel jammer, maar dat is tot nu toe het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken... :D

Het nestje heb ik niet genomen omdat ik een wikkeldoek heb voor Jitte en het is nu over het algemeen warm genoeg. Tegen de tijd dat het kouder word past ze er al niet meer in, ben ik bang.

16. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    whoehoe ik heb em vanmiddag gehaald en hij is echt super; owkee was ff klooien met t stoeltje drin krijgen met de koppelstukken omdta ik niet precies wist hoe; maar je hoeft alleen koppelstukken in te klikken en dan dat ene bandje vast te zetten toch??!!of zie ik iets over t hoofd..?in ieder geval zijn we zo dus op pad gegaan , mijn dochter heb ik wel in het babynestje gedaan; het is idd niet erg groot maar ik d8 ik prbeer t ff ; en ze sliep in no time haha; terwijl ze in de bugaboo altijd een beetje moeilijk doet en niet zo gauw in slaap valt (dus misschien juist wel lekker zo knus in dat nestje?)...
    mijn zoontje vond t ook helemaal super, helemaal trots in de nieuwe kinderwagen zoals ie het zelf zegt...! en als je vraagtwaar zijn zusje is hangt ie over de rand wijst hij naar onderen haha
    vind t tot nu toe een superwagen...! heb wel een klein nadeeltje gevonden; hij gaat wat moeilijker ons huis in (hebben een vrij hoge drempel) en ben dr nog niet uit hoe ik dat tactisch moet doen :) maar hij rijdt echt super soepel en wendbaar...!

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Super zeg! Mensen zullen je ook nog wel verbaasd aan gaan kijken, want de meesten kennen de P&T niet.
    En qua drempels: ik herken dat, ik heb het ook soms met stoepranden. Ligt er ook aan hoe je voorwiel staat.

Leuk dat je er zo blij mee bent en de kids blijkbaar ook! Wandelen maar!!!

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Idd... Mensen kijken vreemd... Ik was gisteren bij Prenatal en daar heb ik best wat leuke opmerkingen gekregen... :D

19. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja zeker als ze een baby horen huilen bij jou in de wagen en niks zien haha

vandaag matrasje van de bugaboo dr in gelegd ligt toch stukken beter dan in t babynestje:) vind alleen wel beetje enger omdat ze best wel een wiebelkontje is...ga denk ik dan ook maar een matrasje van dat schuimrubber maken met een opstaand randje:)

1 vraagje hebben jullie ook een parasolletje voor de beeb onderin; want met zon dag als vandaag ligt ze best wel met dr snoetje en arpmjes in de zon...kan natuurlijk ook een hoedje op doen maar parsol zou beter zijn....

ennuh tegen de tijd dat ze in t onderste stoeltje gaat (ik dacht eigenlijk dat de oudste daar wel in kon, maar de lichtste moet onderin schijnt..)zal ze +- 6 maanden zijn; maar kan dat stoeltje dan wel wat platter want zitten zal ze nog niet kunnen...of gaan jullie dan toch stiekum de oudste onderin zetten...

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Van het weekend had ik hem voor het eerst het stoeltje onder erop gedaan en inderdaad, de oudste moest en zou daar in gaan zitten. Hij zit er prima en kiept niet om ofzo (2 jaar, 11 kg).
    Voor de korte stukjes mag de jongste wel even rechtop zitten, langere stukken laat ik haar gewoon nog lekker liggen. Ze slaapt goed met haar grote broer bovenop zich :p
    Na zeven maanden intensief gebruik nog steeds geen spijt.

Deel Deze Pagina