Is dit een leuk idee?Elkaar een verjaardagskaart sturen in 2013? Of de kids? Als er interesse voor is wil ik de lijst wel bijhouden! Hier zijn we allemaal zo gek op post! Tegenwoordig ook begonnen met kaarten maken!
Jaa lijkt me leuk! Vind kaarten krijgen en sturen leuk, een kleine moeite om te sturen maar bijzonder om te krijgen!
Wat vinden jullie?De kids een kaart sturen, of onszelf, of allebei? Ga gelijk van de week aan de slag om weer zelf kaarten te maken!
Oke, ik doe ook mee. Mijn zoontje word zaterdag 6 en is gek op post, net als zijn mama En we vinden het ook leuk om te versturen
Missmamsie heeft Joey een leuke verjaardag gehad??? Zijn er nog veel mensen voor de verjaardagskaarten? anders misschien een keer de lijst rondsturen. Daan is volgende week zondag jarig. Hij verheugd zich er vreselijk op!
Ik ben van t weekend niet toegekomen aan het kaartje sturen! Sorry, sorry, sorry! Hopelijk heeftie toch een leuke verjaardag gehad! Ik wil de kalender best al maken, maar het is misschien leuker als er een stuk of 10 zijn die meedoen! Even afwachten dus of er nog meer gaan reageren!??