grrr oke nu irriteer ik me dood van de week naar de kapster geweest super leuk kapsel maar ik heb krul haar van mezelf ik styl het door middel van een fohn. hun ook .. maar bij de kapper zat het super goed. maar nu pluist het als een gek ben gewoon zwaar geïrriteerd iemand een anti pluis serum wat helpt?
Hier ook pluizige krullen. Stijlen en föhnen ben ik mee gestopt omdat mijn haar echt op stro begon te lijken. Maar ik zweer ook bij biosilk! Het enige middel tot nu toe waarbij ik wél met mijn krullen over straat durf
Hier hetzelfde en sinds twee maanden trots eigenaar van Andrelon anti kroes ... Heel goed spul na 1000de producten geprobeerd te hebben. Het enige nadeel is dat het snel teveel is en dus je haar eerder vet is. Maar nu twee druppels om de dag en hoppa glanzend niet droog haar.
Het grote krullen artikel - Beautylab.nl Volgens mij doet de link het niet maar kijken een bij beautylab en zoek op krullen, staan super tips bij! Stop met föhnen, geen shampoo gebruiken en je haar NIET droog borstelen!
Dat komt omdat de kapper een professionele borstel gebruikt van varkens haar. Ik heb ook zo'n haarborstel voor m'n dochter en je ziet echt verschil. Ik gebruik trouwens altijd een drupje serum van Redken.
Davines shampoo ( NouNou ), conditioner en haarmasker. En na het douchen een beetje olie van Davines. Mijn haar heeft een hele flinke slag/krult en pluist daardoor helaas ook best. Met goede verzorging en GEEN nare warmtebronnen in de buurt van mijn haar valt het er mooi.