Heeii meiden, Een tijd geleden heb ik in het tattoo en piercing topic een tattoo gezien van een rozenkrans die van de kuit naar de voet ging.. erg mooi trouwens!!!! Het probleem is dat ik die foto niet meer kan vinde Ik wil hem zelf ook heel graag gaan zetten en ik zou dus die foto nog heel graag eens willen zien! Wie o wie had deze tattoo? zou je de tattoo willen plaatsen of in een pb willen sturen? en hoeveel heeft het gekost en hoelang heb je gezeten? Dankjewel alvast!!!
oja nog 1 vraagje.... Met zo'n tattoo op je been, gaat dat op den duur niet slijten vanwege het scheren? of moet je dan gaan harsen ofzo?
ik heb geen idee wie het was. maar over het scheren enz daar hoef je je niet druk om te maken hoor, het slijt echt niet. ik heb er ook 2 op me voet en 1 op me buik.
bedoelde je deze? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-lounge/82976d1278188731-show-hier-tattoo-eventuele-piercings-342766789_5_tyot.jpg
nou heb het hele tattoo topic voor je afgezocht.. maar kan niet echt een roze krans vinden.. wel heb ik dit gevonden.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/217382-show-hier-tattoo-eventuele-piercings-29.html en dan een beetje in het midden van het topic.. misschien bedoelde je deze.//
mijn zusje heeft een heel mooi kruis met rozenkrans eromheen op haar arm. Hij is echt heel mooi beetje groot omdat ze ook opa en oma er bij heeft staan maar hij is echt heel mooi gelukt zal ff kijken voor foto!
Tattoo zit ONDER de huid, je zou je complete huid eraf moeten scheren om m te laten vervagen. Nicole Richie heeft ook een rozenkrans tattoo op haar enkel:
Ik vind 'm eigenlijk ook wel heel mooi, op die foto van Nicole Richie. En dat terwijl ik helemaal niet van tattoos houdt.
die eerste tattoo is van mij indd maar is geen rozenkrans nee haha wel erg moooi zeg die foto van nicole richie dr tattoo!!!!! en het slijt niet hoor je kan gewoon je benen scheren of harsen.. als je kleur heb vervaagd het soms wel na een paar jaar en moet je het dan weer een beetje bij laten kleuren..
hmm ik heb hem helaas nog niet gezien voorbijkomen die ik bedoel is een hele grote, hij gaat vanuit de kuit naar beneden naar de voet