Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Misschien sterft dit topic een vroege dood, maar ik ga er toch een poging toe wagen.

Ik mis namelijk een topic waar ik even iets in kwijt wil, zonder daarvoor een heel nieuw topic te moeten aanmaken! Zo'n topic heb ik op meerdere fora gezien en was altijd wel handig.

Waar is het topic voor bedoeld? Nou gewoon, voor wat je kwijt wilt:
    - dat het zulk mooi weer is;
    - dat je een nieuwe vaas hebt gekocht waar je zo blij mee bent
    - dat je uitziet naar je vakantie
    - dat je een baaldag hebt
    - dat je vanavond een nieuw recept uit gaat proberen
    - dat je morgen een dagje naar de dierentuin gaat

etc. etc. etc.

Dus kom maar op met de dingen die je kwijt wilt!

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik wil kwijt dat mijn soort van skinny jeans nu ineens een baggyjeans aan het worden is. Heeft het gezonder eten eindelijk resultaat! (alleen jammer dat ik dit op mijn werk opmerk, in je blote bips op je werk is niet zo handig :p)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat ik uitkijk naar maandag, dan begint school weer. . Pfff

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat ik knetter gestoord word van mijn 16 jarige buurmeisje die als een sort queenbee allemaal opgeschoten gasten om zich heen verzameld (lees voor mijn huis staan te schreeuwen) en niet weet dat het volume van de radio wat verder gaat dan haar eigen tuin!

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Dat ik op een mooi waddeneiland heerlijk in de zon zit in mijn bikini terwijl kind slaapt en man hardloopt. Geieten van de Vakantie!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat wil ik kwijt, nou op dit moment best veel

- Gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen in het ziekenhuis en geopereerd. Ik ben even bij haar geweest, meer mocht niet omdat dat al te druk was voor haar.
    - Mijn werk blijft maar moeilijk doen over mijn plan van aanpak die ik gemaakt heb met de zorgmanager en de bedrijfsarts, ze respecteren het gemaakt plan totaal niet :(
    Ik ben aan het reïntegreren nadat ik een tijd ziek ben (geweest) na mijn zwangerschap die geëindigd is in een MA, nu ijzertekort en vit.B12 tekort.
    - Deze zwangerschap wat zorgelijk verloopt, sinds vandaag voor de 2e keer bloed verlies en vanmiddag de 1e echo heb ter controle....spannend!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat ik me erger aan die 5 December topics hier terwijl het buiten 24 graden is...

dat ik DeesDees heel veel sterkte wil wensen!!!

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier een gigantische baaldag. Vorige maand een nieuw 2de hands autotje gekocht zodat ik wat meer vrijheid heb en nu is vlak voor t weekend de uitlaat afgebroken en blijkt dat ik behoorlijke gaten heb in mn chassis. Daarnaast moet t volgende maand gekeurd zijn maar de reparatie gaat min 600 euro kosten:( en laat dat nou net behoorlijk veel geld zijn voor ons.

@deesdees. Sterkte.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Cygnet; Dat is lief van je, dankjewel :)

10. knap

knap Niet meer actief

Oei sterkte met je moeder en met je zwangerschap.

11. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Dat ik net mijn walgelijke gebit heb laten maken bij de tandarts en dat zonder verdoving twee mega grote gaatjes en zes kleintjes proud of myself!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Susanne85; Dat is inderdaad flink balen, de kosten kunnen dan flink gaan oplopen.

13. knap

knap Niet meer actief

@ maandag school weer begint.

@ Ik na 21 jaar weer eens boeken hebt gekaft voor mijn zoon die mij aan het uit lachen was. ( volgend jaar mag hij het zelf doen) Oei ging goed maar hoe ging het ook al weer boeken kaften haha.

14. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Succes vanmiddag deesjedees. en sterkte met je moeder.

Ik wil ff kwijt dat ik graag de kinderkamer NU af wil hebben. Afgelopen weekeind ben ik begonnen met reden, maar duurt nog lang voordat het af is!
    Bah en deze week ook nog eens 5 volle dagen werken! Bluhhhhh
    Donderdag en zondag maar verder gaan. En hopen dat volgende week ik een kortere werkweek heb.

15. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Haha ik kreeg een heel mooi beeld voor ogen van je buurmeisje op een podium met allemaal jongens eronder :D
    (Sorry)

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Nou idd. T ergste is nog. Mn man heeft afgelopen weekend dit geld bij elkaar gewerkt en t is nu alweer op:x maar aan de andere kant. Er zijn ergere dingen in de wereld dus hart luchten , lucht aardig op;)

17. singa

singa Niet meer actief

Dat ik baal dat er op het werk helemaal niks te doen is. En ik moet nog 2,5 dag werken deze week voor mijn vakantie eindelijk begint. Geen vakantiedagen over ook om eerder vrij te nemen.

18. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding Budgetcoach en wel met een 8.3 als gemiddeld cijfer.
    Na 2 ontzettende k#t jaren met heel veel ups en downs, ziekte, intensieve GGZ therapie en vechten voor mijzelf en mijn gezin, wil ik nu even zeggen:

DAT IK HEEL TROTS BEN OP MIJZELF en MIJN MAN zo ontzettend wil bedanken voor zijn onvoorwaardelijke liefde en steun!!!!

Zo dat is eruit: heerlijk!!:D:D

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ik net een prachtige taart op heb gehaald bij Sjoon en er echt mega blij mee ben :D

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat een fijn topic:).

Ik wil wel graag kwijt dat ik heel blij dat mijn man gewoon vroeg thuis is vanavond! (Hij werkt in de horeca en is NOOIT vroeg thuis en vandaag werkt hij maar tot 5:D).

En ik wil kwijt dat ik een beetje klaar ben met die buik! Met die nare steken die al de hele nacht duren vanuit m'n buik en m'n rug en daarom niks kan doen.

@deesdees succes vanmiddag en sterkte met je moeder!

@susanne vervelend zijn dat soort dingen altijd:(! Niet leuk!

Deel Deze Pagina