Zoontje 10 maanden compleet over de flos

Discussion in 'Baby en dreumes' started by babylove26, Mar 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!

Onze zoon gaat midden in de nacht compleet over de flos hij is dan echt hysterisch aan het krijsen. We weten niet wat er is. Geen:honger/dorst, koud/warm, speen gooit hij nijdig weg, lamp aan of uit maakt ook geen verschil, hij heeft ook geen pijn want overdag slaapt hij wel goed.
    Hij stopt met huilen als ik hem uit zijn bedje til maar begint ook meteen weer als ik hem terug leg ook na een tijdje bij mij op schoot is het niet goed meer. Hij wil ook niet bij mij liggen anders was de oplossing (tijdelijk) hem bij mij leggen.

Iemand tips of herkent iemand dit?

Groetjes

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,154
    3,183
    113
    jup! Hier ook van die periodes gehad. De ergste was rond 11 mnd en heeft een maand geduurd denk ik. 2dagen voor dr verjaardag was het over. slapen bij ons in bed deed ze niet. Wij hebben gewoon haar uit bed gehaald en even met dr gespeeld in de woonkamer. vervolgens was ze klaar wakker en legden we haar terug in bed, dat ging wel :)

sterkte!

3. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Mijn zoon heeft dit als baby gehad als we die dag ergens waren geweest met teveek prikkels

Em toen die 6 jaar was mog een periode snachts wakker worden huilen niet reageren en niet te troostem dit duurde dan even en sliep die weer volgende dag wist die niks meer van

Ik denk dat het een fase is dat ze dingen overdag te heftig meemakem en dam snachts verwerkem

4. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik had ook al gedacht aan het verwerken maar bijvoorbeeld gisteren nacht ging hij ook weer zo tekeer terwijl we alleen maar thuis zijn geweest.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,497
    2,948
    113
    Enge droom misschien?

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Kunnen ze al eng dromen op deze leeftijd?

7. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Heb je de oren laten nakijken?
    Hier ook gehad, mijn dochter was echt hysterisch midden in de nacht. Wist niet meer wat te doen. Alles geprobeerd.
    Bij ha bleken de oren toch erg rood te zijn. Toen ben ik neusspray en paracetamol gaan geven voor enkele dagen en ze sliep zowaar door.
    Ze blijft een onrustige slaper maar het hysterische is er sinds die week vanaf.

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft dat ook weleens. Het kunnen nachtmerries zijn of misschien verlatingsangst. Wat ik dan doe is hem even heel goed knuffelen tot hij volledig rustig en weer slaperig is, dan in bed leggen, nog een aai over zijn hoofdje en dan ga ik weer naar mijn eigen bed. Tot nu toe gaat dat goed :)

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

Jul 21, 2012
    2,289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Herkenbaar, ons mannetje kan ook echt hysterisch zijn. Soms ben ik even bezig maar mijn motto is om hem eerst weer rustig te krijgen door hem bij me te nemen. Ik probeer wel in zijn kamertje te blijven maar soms ben ik het zelf ook wel zat en dan neem ik hem nog even mee naar beneden. Vaak is hij dan binnen het kwartier helemaal klaar voor bed!

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

Nov 4, 2013
    1,683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Nachtangst misschien?

11. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Tanden of kiezen? Kwijlt hij ook veel?

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oortjes zijn het niet want zijn vorige week nog laten kijken. Gisteravond heeft mijn vriend hem stil gekregen zonder hem uit bed te halen hoop dat dit vaker kan. Het probleem is dat hij het makkelijk 1 tot 2 uur volhoud oor hij weer naar bed kan.

13. Is hij misschien heel druk met het leren van een nieuwe vaardigheid? Tobias had dit soort buien vlak voor hij kon omrollen en toen hij zichzelf leerde optrekken...

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat zou natuurlijk kunnen, en het zou wel mooi want hij is nog niet zo heel snel zeg maar haha

Share This Page