mijn zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden. Hij zal rond de 90 cm zijn weet het niet zo uit mijn hoofd. We hebben de buurman voor het begin wel een klein zadeltje laten maken omdat de zadel bij deze fiets niet lager kon en hij niet met de voetjes bij de grond kwam, maar die zadel heeft er maar 2 maanden op gezeten en toen kon hij op het origineel zitten .
@poema: wil er wel bij zeggen maar dat is natuurlijk mijn mening, dat het een hele fijne loopfiets is! zitten ook veren op voor als ze over een hobbel of bult ofzo gaat.. Het is een hele degelijke loopfiets waar ze nog heel lang plezier van kan hebben. Weet niet hoe groot ze nu is maar ben bang dat ze er nu nog niet alleen op kan..
Driewieler.nl dit is een super goeie Wij hebben een speelgoedwinkel en verkopen eigenlijk alleen nog maar deze driewielers/loopfietsen van puky... Het zijn gewoon bijna onverwoestbare fietsen, en onderdelen zijn altijd los bij te bestellen.... dat is ook super makkelijk als er ooit es wat stuk gaat.... Krijgen werkelijk waar nooit klachten met deze fietsjes hoop datje er wat aan hebt! liefs muis
Deze hebben wij ook, en inderdaad vanaf 2 (en die van ons is ook niet groot) kunnen ze er op terwijl de meeste loopfietsjes dan nog te groot zijn. Hij is lekker makkelijk mee te nemen dus gaat ook overal mee naar toe.
En ze past er al prima op, gaat nog heel voorzichtig door de kamer ermee, maar toch! Bedankt nog voor de tips!