Mijn favoriet was musk van sabon maar inmiddels hebben ze hier van alles aan veranderd en vind ik hem niet zo lekker meer. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe. Wat is volgens jou de lekkerste?
Green tea van rituals is heeeeerlijk! (Alle andere van rituals ook trouwens) en die oranje van Lief! Ook zo lekker.
Ik begrijp het concept body lotion niet zo goed... Ik heb er de tijd meestal niet voor tijdens het douchen 's ochtends en dus gebruik ik het maar 1x per maand ofzo wanneer ik eens uitgebreid sta te douchen. Maar ja, ik merk er verder weinig van of heb er verder 'niks' mee. Ik smeer alleen om het op te krijgen Iedereen geeft mij namelijk 10x per jaar een fles
Haha ik vind ze ook zo irritant! Ik gebruik daarom soms, ja heel soms die body lotion van nivea, voor onder de douche
Rituals en Sabon vind ik heerlijk qua iets luxere merken. Maar van de gewone 'dagelijkse' merken vind ik Dove heerlijk, vooral Dove fresh komkommer.
Nou ik moet flink gaan snuffelen dus de komende tijd. Voel me altijd zo'n vervelende klant als ik wat dingen wil ruiken . Die van sabon had ik bij iemand geroken dus die ben ik gewoon gaan kopen.
Als ik iets smeer, dan Rituals. Ik heb daar geen echt geen tijd voor 's ochtends en vind bovendien dat het zo langzaam intrekt. Ik doe het dan ook maar sporadisch.