En ineens deed ie het niet meer Heb een htc en het ligt waarschijnlijk aan de software. Reparatie kost minstens 100 euro. Dus dan maar een nieuwe kopen... Maar hier in de telefoonwinkels zijn de telefoons behoorlijk prijzig vind ik. Wat zouden jullie aanraden?? Mag rond de 150 kosten en moet er gewoon een beetje mee kunnen appen internetten en wat fotootjes maken. En hij moet wel wat snel kunnen laden etc Er zooveel op bol.com. Ben dus htc gewent maar als we dan toch wat nieuws uitzoeken wil ik dezelfde niet weer. Is Samsung ook een beetje goed? Iemand tips?
voor 150 heb je niet zoveel hoor... Via mp zou je wel kunnen kijken. maar nieuw... dat kom je vaak op van die merkloze gevallen die het net niet zijn. Of een model uit jaar kruik.
ik heb net bij saturn de samsung galaxy trend neo fleur gekocht 100 euro en voor appen internetten goed zat
Ik zweer het je: koop een Moto G. Motorola heeft de beste prijs/kwaliteit en waar voor je geld. Je gaat er geen spijt van krijgen. Wij hebben er allemaal 1 in deze omgeving. Kost 160 euro, je hebt er eeuwen profijt van.
Ik kan nu 2ehands bij een goeie telefoonzaak een Samsung advance kopen. Is dit een goeie telefoon? Krijgen trouwens htc waarschijnlijk nieuw of kosteloos gemaakt want het valt als het goed is nog bijnnen de garantie. Dus een 2e hand zou eerst niet verkeerd zijn.
ik heb een huawei, vind het echt ideaal! Kost niet veel maar werkt net zo goed en hetzelfde als de htc
En de Samsung galaxy trend? Nieuw 130 euro En ook de huawei heb ik gezien voor 130 die is dus ook wel goed?
Hier tot volle tevredenheid een Samsung S3 Mini. Mijn zusje heeft er ook zo een en mijn schoonmoeder sinds kort ook.
Husband heeft een huawei ascend y300. Nu voor 88 euro bij kijkshop. Ik had er niet veel van verwacht maar vind het een prima toestel
@paars de samsung galaxy trend lite heb ik sinds vandaag in bezit (mijne oude is gister kapot gegaan toevallig) bij saturn was ie 99 euro en gratis thuisbezorgt en hij bevalt tot nu toe goed http:// http://www.saturn.nl/mcs/product/SAMSUNG-Galaxy-Trend-Neo-Fleur,95952,484163,1191712.html?langId=-11
Wat toevallig! Mijn samsung mini is gecrasht.... ik ben ook op zoek naar een nieuwe, maar zo'n slechte camera wil ik echt niet meer!! hahaha Iemand anders nog een idee?
Hoe oud is je toestel? In nl zit er namelijk 2 jaar garantie op dit soort dingen. Verder heeft htc zelf een heel goed beleid als het om dit soort zaken gaat het het niet via het verkoopkanaL lukt. (Heb lang bij KPN gewerkt.) even de klantenservice bellen. Misschien kunnen ze je of vertellen hoe je de nieuwe software er op krijgt of hem voor je repareren. Succes in elk geval.