Wie heeft een (vroege) kale man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lientje13, 15 jul 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marihi

    Marihi Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.206
    509
    113
    Mijn man kreeg al inhammen op zijn 19e, met 24 al kaal bovenop en inmiddels 40 + en al járen een kaal fontanelletje... hij is er heel nuchter onder en ik weet eigenlijk haast niet meer beter. Onze jongens zullen ook vast vroeg kaal worden, dat zit er dik in, want ook in mijn familie komt kaalheid voor, alleen dan meer achterop. Het zij zo. Waar verstand zit kan geen haar zitten, zeggen we maar;)
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Trouwens; je weet wat ze zeggen hè over mannen die kaal zijn... :p:roflmao:;):D
     
  3. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Nou..... :eek::roflmao: welke doel je op :roflmao:
    Heb er ondertussen zoveel voorbij horen komen
     
  4. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Ja echt heel onhandig want het beïnvloed echt teveel nu. Ik moet genieten van dat kleine mannetje want deze tijd komt nooit meer terug..
    vind het ook echt heel erg en daardoor voel je je weer schuldig. Kringetje rond......
    Ik hoop dat de technologie dan ook eens een stuk verder is!!
    Zou voor heeeeel veel jongens/mannen wenselijk zijn.
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Als je een grap uit moet leggen verliest hij zijn kracht, maar goed. Het schíjnt hè. Het schíjnt dat ze zeer goed tussen de lakens zijn ;)
     
    Lientje13 vindt dit leuk.
  6. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Haha ja ik had er meerdere in gedachten.
    Maar deze kan best eens kloppen:roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Bedankt voor je reactie! Dat is ook al vroeg he! Fijn dat jullie er zo nuchter onder zijn!
    En ook wbt de kinderen, het is wat het is dat is de enige zekerheid die je hebt. Hopelijk hebben de jongens er ook geen last van mocht het zo zijn! Het zal iig mee helpen dat vaders er ook geen moeite mee heeft gehad.
     
    Marihi vindt dit leuk.
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Maak me er tot nu toe echt geen klap druk om en ja, inderdaad een vroeg kalende man.
    Wanneer het precies begon kan ik me niet herinneren maar zeker voor z'n 25e sowieso.
     
    Lientje13 vindt dit leuk.
  9. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Maar weet je, het kan ook nog zo zijn dat hij jong kaal wordt en er helemaal geen problemen mee heeft. Dan wil je hem toch ook geen complex aanpraten omdat jij je er druk over maakt?
    Ik vond een van je vorige posts waarin je de oorsprong van je gedrag/emoties uitlegger echt heel knap van je. Je weet waar de oorsprong van je gedrag zit en daar moet je verder mee. Nu is het kaalheid, straks is het iets anders.
    Knap dat je al zover gekomen bent, ik hoop dat je nog weer verdere stappen mag zetten!
     
    Ysabella, Lientje13 en Jo79 vinden dit leuk.
  10. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Precies dat, dat het in mijn hoofd zo "heftig" is betekend niet dat dit voor hem zo zal zijn. Daar moet ik me ook bewust van zijn. Alleen degene om mij heen die haarverlies hebben ervaren vonden het ook super erg. Vandaar dat ik er niet luchtig over kan denken..
    Ik hoop ook echt dat ik kan uitvinden wat dit precies triggert..

    Doe iig mijn best elke dag weer.
     
  11. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Mijn man heeft ook een monnikenkruin, denk zo’n beetje sinds zijn 27ste. Hij is niet helemaal kaal, maar wel echt kalend. Hij heeft er totaal geen problemen mee :) Dus het kan zeker!
     
  12. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Heel fijn dat hij er geen last van heeft!!
    hebben jullie ook kids?
     
  13. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ja, 2 zoons en 1 dochter. Mijn oudste zoon kreeg pas laat haar, werd met zijn tweede pas een beetje wat. Hij heeft wel een heel andere haar structuur dan mijn man. Mijn jongste is niet kaal geweest en die heeft weer wel dezelfde haar structuur als mijn man.
     
  14. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Mijn vriend is ook al een hele tijd kaal. Op foto’s van toen hij klein was is steeds een hele volle bos haar te zien. Hetzelfde bij zijn vader en broer die ook kaal zijn. Ik zou me er geen zorgen om maken.
    M kreeg overigens, net als haar nichtje maar in tegenstelling tot haar zus, pas rond haar 2e verjaardag lagere en dikkere haren. Inmiddels kunnen haar haren ook mooi gevlochten worden of kleine knotjes gemaakt worden. Ik zou me dus geen zorgen maken.
     
  15. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn man heeft nog wel haar, maar is erg dun bovenop, je ziet duidelijk zijn huid! En mijn kinderen waren tot 1,5 bijna kaal, vooral voor mijn dochter vond ik dat niet leuk. Inmiddels gaat ze al richting de 6 jaar en ik denk dat ze 4x naar de kapper is geweest en haar haar is bijna tot op haar schouders. (En ze wil zo graag lang haar!! :() Mijn zoon heeft nu sinds een half jaar eindelijk een vollere bos, hij heeft kort haar, maar is nog maar 3x naar de kapper geweest. En dat was meer omdat het rond zijn kruin langer werd en erg pluizig begon te worden.

    Met 16 maanden is het dus nog geen ramp als het erg weinig is, komt nog wel! Al dacht ik er destijds (bij mijn dochter) ook wel anders over... ;)
     
  16. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Vind je dat dan niet akelig voor later voor die gasten? Ik vind het zo rottig.
     
  17. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Jaa het kan ook zo zijn dat je een volle bos hebt en alsnog vroeg kaal wordt. Dat is zeker waar. Ik geloof ook wel dat zn haar nog komt....
    Alleen hoop ik dat hij het niet zo vroeg verliest..
     
  18. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Ohjee.. dat wordt straks een tondeusetje pakken.
    Het hoort ook bij het ouder worden he, begrijp me niet verkeerd. Het kan ook veel mannen staan. Alleen vind ik het wanneer je puber/twintiger bent gewoon heel sneu als je daar last van hebt. Als ik zie hoeveel last mijn vriend ervan had/heeft. Ik heb er gewoon nooit zo bij stil gestaan dat die kleine dat ook kan krijgen.
    Ik maak me nu dus al zooooo druk... voor over pak hem beet 18 jaar. Niet goed he?!

    Als je een dochtertje hebt en als baby weinig haar is ook niet zo leuk nee. Geloof dat menig persoon dan ook zegt "leuk jongetje" ook al draagt ze meisjes kleding....
    mensen kijken ook nooit verder dan hun neus lang is...

    Fijn dat het toch goed is gekomen bij allebei!!
     
  19. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik had er eigenlijk nog nooit eerder over nagedacht. Misschien omdat mijn man er zelf geen moeite mee heeft.
     
  20. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Mijn man is inmiddels 43 en kaal bovenop, hij scheert zich kaal.
    Zoon 1 heeft een volle bos dik haar wat elke keer bij de kapper uitgedund moet worden (zo dik is het haar)
    Zoon 2 was tot zijn tweede jaar nagenoeg kaal maar heeft nu een flinke bos haar.

    Geen pijl op te trekken dusl
     

Deel Deze Pagina