Aangezien er hier een aantal dames zitten die uit Duitsland komen. Ik heb bij de Kik in Oberhausen een speenknuffel gekocht. En 1x raden waar mijn zoon niet meer zonder kan... juist Ik heb al op de site gekeken maar mijn Duits is nogal bagger en ik kan alleen het eendje vinden. Het gaat namelijk om het schaap. Zal straks als ik de kans krijg even een goeie foto maken. Nou heb ik werkelijk geen idee waar die zaak verder zit. Maar als er 1 in de buurt zit zou iemand dan voor mij willen kijken of ze em daar hebben? En desnoods willen aanschaffen. Ik betaal uiteraard de knuffel en de verzendkosten. Dank alvast!
Kik zit ook in Nederland! Even googlen waar filialen zijn.in ieder geval in Veenendaal, maar daar ben ik net vandaag geweest...
Kik is net zoiets als Wibra/Zeeman in NL, dus is in ontzettend veel plaatsen in D te vinden. En inderdaad inmiddels ook redelijk verspreid in NL.
Wij hebben hier ook een kik in het centrum. Ben er nog nooit geweest, dacht dat het een soort kringloopwinkel was. Maar kennelijk heb je ze dus ook in Nederland