Hoi meiden, Wie kan me helpen met deze ovulatietest? Ik zit inmiddels op dag 44 van m'n cyclus. Na heel veel negatieve ovulatietesten test ik net deze. Is deze nu postief?? Sorry ik weet het ff niet meer.... Heel erg bedankt voor jullie reacties!!
Hallo Lasvegas Bij mij was ie echt nog een stuk donkerder maar dit lijkt er wel aardig op. Misschien nog even door testen? Lijkt wel alsof je eisprong er ieder moment aan komt!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga later vandaag nog een keertje testen, moet ik alleen weer in de gaten houden dat ik minimaal 2 uur niks drink, en hou wel van een koppie thee. Ik temperatuur ook ivm die stomme lange cyclus dus hou jullie op de hoogte of het echt eisprong is geweest!
Ik heb net nog een keer getest maar nu is 'ie weer lichter. Ik heb de afgelopen dagen niet getest omdat ik het geloof beetje had verloren dat er snel een eisprong zou komen. Kan het zijn dat ik de piek al gehad heb??
Ja dat kan heel goed, dat je test misschien gister een knaller is geweest maar dat zal je dan aankomende dagen met je temperatuur wel kunnen zien
Bedankt BellaNoa, ik zie dat jij pas een dochter hebt gekregen. Van harte gefeliciteerd! Zo fijn om reacties te krijgen van mensen die al wat meer ervaring hebben met kindjes krijgen. Ik heb vandaag wel wat lichte lage buikpijn. Even afwachten maar wat m'n temperatuur doet.