Fijn dat alles goed is en je het eerste trimester zo goed als door bent! Geruststellend toch? Dat gevoel heb ik zelf ook bij 12 weken en de 20 weken echo vind ik ook zo'n mijlpaal, dan ga je er langzaamaan steeds meer in geloven dat het echt allemaal goed gaat komen.
Super, ik ben hem net voorbij, voelt ook als weer hele nieuwe periode. (meer energie, minder misselijk, buik die dikker wordt)
o heerlijk gefeliciteerd..ik kijk daar ook echt naar uit..vooral naar de 14 weken..mijn vk zegt dat dat dat eigenlijk de zekere periode is... jolien per wanneer werd jij minder misselijk als ik vragen mag? ik heb er zo'n genoeg van....
Sinds vorige week moet ik niet meer elke ochtend spugen. En heb ik meer trek. (week 13)Alleen als ik vroeg opsta en haast voor werk 6:00 gaat het mis. 3 a 4 x per week dus Maar begin is er. Gisteravond na werk zelfs gesport. Week 14 meer energie. Hoop dat jouw misselijkheid ook snel verdwijnt.
Gefeliciteerd!!! Ik kan niet wachten tot het zover is. Maandag hebben we de eerste echo. Dus nu daarnaar uitkijken en daarna naar de 12 weken.
Iedereen bedankt voor de reacties! Dit is ons 3e wondertje en een echt cadeautje! Andere kids zijn 7 en 9 we zijn er zooooo gelukkig mee super!! We weten het nog niet zo heel erg lang, ik heb dan ook nergens last van en ook nergens last van gehad. Niet misselijk, overgeven etc etc... Met de andere 2 had ik dit wel en zo kwam ik er toen ook achter dat ik zwanger was. Zo fijn dat ik dan deze zwangerschap ook gewoon nergens last van heb, ik hoop dat het voor de andere zwangeren hier straks ook snel anders zal zijn en dat het echte genieten kan beginnen!! De omgeving is inderdaad ook al ingelicht ik heb namelijk al een behoorlijke buik Heel vreemd want ook dat had ik met de eerste 2 niet, dat was pas een beetje te zien na de 20 weken. Het lijkt nu al of ben ik 20 weken haha heel vreemd. Dus voor de omgeving stilhouden was ook niet meer mogelijk. Het genieten kan nu maar lekker beginnen