tom tom vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hoi iedereen,
    wij willen in september naar italie gaan met de auto!
    wij hebben een tom tom maar das alleen de benelux!
    nu vroeg ik me dus af hoe ik nu met deze tom tom naar italie kom ik heb een hekel aan kaarten!
    of moeten we dan een nieuwe kopen voor europa?

alvast bedankt!

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Volgens mij moet je dan een ander kaartje kopen waar heel europa op staat. Er zijn ook andere mogelijkheden, maar dat is illegaal... :D :D :D

3. djellybelly

o ik wist niet dat je de kaarten kon veranderen

4. ja er zit nu een 'chip' in voor de benelux, maar je kan ze ook van andere delen kopen!

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Welk type tomtom heb je? Het kan geloof in niet met alle types. Je moet lid worden en dan kan je de kaarten downloaden, maar dat kost wel aardig wat. Losse kaart kopen kost trouwens ook heel veel. En bovendien heb je waarschijnlijk een te kleine geheugenkaart, dus die moet je er dan ook nog bijkopen.

Kijk even op www.tomtom.com

Waarschijnlijk kan je beter een nieuwe kopen :(

6. djellybelly

mmm erg handig dus :S nou ja we wachten het maar ff af we gaan pas in september :D

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je kan inderdaad een kaartje kopen voor europa, maar die kaarten kunnen erg prijzig zijn.
    Op de site van tom tom kan je volgens mij ook kaarten dowloaden en dan op je tom tom plaatsten, ter betaling natuurlijk.

Wij hebben gelukkig een tom tom met europa aangeschaft

8. djellybelly

ja nu baal ik ook als een stekker we hebben altijd gezegd we gaan toch nooit met de auto weg maar nu we de auto hebben sinds november willen we echt heel graag met de auto weg erg lekker ook meid de kleine!

Deel Deze Pagina