Wie heeft er 6 dagen voor NOD getest, en hebben jullie daar een foto van ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sab88, 5 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik denk toch dat je dat blijkbaar niet wist. Als je je eisprong niet weet + LF dan weet je je NOD ook niet. Daar heeft Sweetdreams gewoon gelijk in.

Fearfull en Sado vinden dit leuk.
  2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Nou die gedachte heb ik ook vaak gehad.. Ik ging ervan uit dat ik na die lange cyclus weer een regelmatige cyclus zou hebben maar kan het ook fout hebben. Nee eisprong wist ik niet. Kon m niet vinden dmv die ovulatie testen.

Sterker nog nu ik er zo over nadenk en die 6 dagen voor NOD zou aanhouden (stel) dan kan dat ook niet echt kloppen. Ik bedoel ik had een duidelijke streep ik durf te zweren dat als ik 2 dagen ervoor dus (8 dagen voor nod) zou hebben getest een tuurstreepje zou hebben gezien. Arhhhggg hahaha nu ga ik ook aan mezelf twijfelen hahahahah misschien was het dan toch een korte cyclus, vroege eisprong?

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Zou maar zo kunnen hoor. Ik heb ook wel eens een hele andere cyclus gehad terwijl ik normaal de klok erop gelijk kon zetten. Het lichaam is een raar iets wat echt niet te voorspellen is helaas. Heb ook wel eens op mijn "normale" NOD een eisprong gehad. Zo kan je lichaam je voor de gek houden.

Fearfull vindt dit leuk.
  4. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Zo dat is echt appart! En inderdaad je lichaam kan je echt voor de gek houden :oops:

Deel Deze Pagina