Ik ben op zoek naar een site of winkel waar je grote canvasdoeken kan kopen. Ik heb namelijk houten letters voor onze dochter die ik weer op wil gaan hangen. Voorheen hingen ze met bisonkit op het behang maar dat wil ik niet op het nieuwe behang. Dus dacht ik ik bekleed een canvasdoek met een leuke stof en plak daar de letters op. Nu zie ik in winkels alleen maar kleine of vierkante canvas doeken. Heeft er iemand een tip ? Zat ook al aan mdf te denken maar weet niet hoe ik dat dan kan bevestigen aan de muur.
Bij de action heb ik ze ook gezien. Maar dat zijn niet de goede afmetingen. Ik ben op zoek naar een doek van ongeveer 30 cm bij 1 meter.
Ja ik wil wel een aparte maat he hihi. Denk dat ik anders toch maar voor hout ga en die ga bekleden. Nu nog even verzinnen hoe ik die mooi trak aan de muur kan hangen.
Ik zou een dunne MDF plaat nemen en deze bekleden met stof of verven (gebruik wel speciale MDF grondverf als je gaat verven). Je kunt de dunne plaat bevestigen zoals een schilderij of canvasdoek als je achterop een ophanglusje maakt.