Wie heeft er advies voor mij?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door CindyJessie, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Zodra iemand met een op wetenschappelijke feiten gebaseerde link komt over "geen voeding in de moedermelk" ben ik bereid die discussie aan te gaan. Tot die tijd schaar ik het onder de noemer "borstvoedings-ondermijnende bakerpraatjes".

TS, een lk is een goed plan, als je denkt dat er iets niet helemaal goed gaat, maar je kunt er de vinger niet op leggen. Zelf denk ik dat het wel meevalt. Je dochter heeft echt de leeftijd van krampjes, na ongeveer 6 weken nemen die geleidelijk aan af. Als je kindje moeite heeft met de snelle melkstroom, dan kan een lk je verder helpen met een plan om de melkstroom wat beter behapbaar te maken! :)

2. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Wel grappig, ik was net bij mijn oma, zij woont in een verzorgingshuis. Een buurvrouw kwam aangesneld om me exact hetzelfde te vertellen. Ze had geen voeding, het was water...;)
    "Ga maar lekker een flesje geven"

De lk zag een flinke melkstroom en mijn dochter hoeft erg weinig moeite te doen.Het vele aan de borst willen kan dus ook zuigbehoefte zijn. Ik heb mijn borsten helemaal leeggekolfd na de voeding en er kwam niet eens super veel uit, dus dat viel alles mee. Ze zei dat blokvoeden een idee was, maar ik heb vanmiddag wel 2 borsten gegeven, ik vond ze goed soepel na dat kolfen en mijn dochter wilde nog verder drinken.
    Na het aanhappen moet ik erop letten dat ze niet gaat smakken aan de borst, dan even afkoppelen en de boel drogen/het spuiten indammen door mijn tepel in te drukken. En opnieuw aanleggen.

Ik vond het vandaag echter niet zo lekker lopen met mijn dochtertje..:( Ze heeft 2x een half uurtje geslapen tussen 10:30 en 16:00. Ze heeft om 15:00 gedronken, om 16u viel ze eindelijk in slaap en vanaf 18:45 probeer ik d'r al wakker te krijgen voor een voeding.. Om 19:45 eindelijk gelukt.Nu weer klaarwakker..
    Ze is de hele dag heel alert, grote ogen en veel spierspanning. Ik kan d'r absoluut niet wegleggen, nu vind ik dat geen punt. Maar in de draagdoek blijft de onrust, op schoot ook.:(

3. girly28

girly28 Lid

24 okt 2012
    63
    0
    0
    Hey,
    Das vervelend zeg. Voor je geruststelling zou ik ook een lactatiekundige raadplegen. Zij kunnen je echt goed helpen en dan ben jij tenminste van je twijfels af.
    suc6 !!

Deel Deze Pagina