Niet bij iedereen staan alle kinderen onderaan hun banner hoor. Zo'n vreemde vraag vind ik het dus niet Hoe spreek je haar naam eigenlijk uit? Zó zonde he, allebei heel mooie namen, en dan wordt het nog afgekort. Ik bedoel, waarom heb je ze dan niet meteen zo genoemd?
Wij hebben één dochter van 9: Maura en twee zoons: Myron van 7 en Meallán van ruim 2 1/2 En straks komt daar nog M..... bij...
heb 2 prachtige mannen Kenneth Anthony van bijna 12 Marvin Jake van 10 en druk aan het klussen voor een derde dus....
ik heb een geweldige zoon die Elyesa heet en is ondertussen al bijna 17 maanden wat gaat het verschrikkelijk snel. groetjes Talia
Mn vriend heeft een dochter van 17, zoon van 15, zoon van 8 en dochter van 7. Samen hebben we een dochter van 4 maanden.
ik heb een zoon van 14 jaar Dennis en een dochter van 12 jaar Kim Tom heeft een zoontje Dennis morgen 8 jaar (waar ik hulpmama van ben ) en samen hebben we een dochter Fleur 5 mnd.
Ik heb een tweeling, twee meiden van zes, hun heten gwin en zoé , nu nog een meid onderweg,en tevens ook de laatste
ik heb 2 jongens nathan is 12 jaar mitchell is 4 jaar allebei uit een vorige relatie. mijn vriend heeft een dochter van 4 jaar. en nu krijgen we er een meisje bij.