Morgen ga ik samen met mn moeder en schoonmoeder winkelen voor onze trouwdag. naar welke stad kunnen we t beste gaan.. waar ze een beetje sjiekere positiekleren hebben, Ik hoorde vanmiddag dat Casj Casj (weet niet hoe je t schrijft) in eindhoven weg was?
Ik ben getrouwd toen ik hoogzwanger was en ik heb mijn positie kleding uit Apeldoorn gehaald. Anders moet je gewoon ff googlen op internet. Veel plezier alvast. Knuffel Fennita
Die is inderdaad weg in EHV en er stond niks op de deur waarheen ze verhuisde. Maar als je in diezelfde straat door blijft lopen (komende vanuit de dommelstraat) kom je aan de rechterkant, een eindje voor de kruising, ook een positiemode winkel tegen.
Qua steden in Brabant kan ik je niet helpen, weet wel dat merken als Vida Vita, Future Maman ook trouwkleding in hun collectie hebben. Veel shop plezier!
Vida vita heeft ook feestkleding, moet je wel even naar vragen, hangt niet zo bij ze in de winkel. www.vidavita.nl
Hier in Apeldoorn kan je bij Its Time trouwkleding kopen. Maar echt heel veel hebben ze ook niet. Succes!
Hoi, Ik heb mijn positie trouwkleding bij Future maman in Rotterdam gekocht (ik woon zelf in Veldhoven, bij Eindhovem). Hier hebben ze een best grote collectie met positie trouwkleding. van tevoren maak je een afspraak. beneden zit de normale winkel met positiekleding en boven hebben ze de positie trouwkleding. Alleen jij, je moeder (of iemand anders die met je meegaat) en 1 verkoopster zijn dan boven in die ruimte aanwezig. Er wordt alle tijd genomen en de verkoopster weet er echt veel vanaf. Ik raad je dus echt aan om hierheen te gaan. Veel succes! Liefs Sylvia
Ik ben donderdag geweest maar helaas niks te vinden.. ik ben in venlo geweest. nu ben ik aant zoeken gegaan op internet, en in breda zijn blijkbaar 4 positiewinkels? iemand ervaring? toevallig is daar morgen koopzondag! dus ben benieuwd
Hmm ik ben uiteindelijk getrouwd in een avondjurk dat ging best goed en die zijn makkelijker te vinden dan trouwjurken. future maman en vida vita zitten allebei in r'dam mijn "trouwjurk" komt ook uit r'dam (kareldoormanstraat) maar ben even de naam van de winkel kwijt. al had ik toen nog geen geweldige buik.. dus ging het precies goed met de juiste avondjurk
Ja, dat ist nou net.. Die buik is toch wel giga voor een jurk. Heel veel jurken die ik aangehad heb lopen vanuit de buik recht naar beneden. Nou daar word je niet vrolijk van. Maar Future Maman is wel wat voor zn gelegendheid?
Lieve meid, Ik ben getrouwd, 3 dagen voordat ik 30 weken zwanger was, helemaal in het zwart: een mooie top, een zwarte pantalon met stenen-gesp ontworpen door couturier en een soort kanten bolero. Gekocht in Eindhoven bij "Innana". Een leuke zaak met erg mooie positie-mode! Ik kan je helaas geen andere winkels opnoemen, maar wens je erg veel succes en een mooie dag toe! Liefs xxx, Debby
Ik ben getrouwd toen ik zeven maanden zwanger was van Amber, en mijn trouwjurk is gewoon in een bruidsmodezaak op maat voor mij gemaakt.
Hm mja mijn buikdeel zegmaar.. dat was helemaal eh.. hoe noem je dat.. ben de naam kwijt dat het in ribbeltjes genaaid zit. daardoor leek ten eerste mn buik bijna afwezig (ok.. dat was niet helemaal de bedoeling) maar heb je ook wat meer ruimte op buikhoogte en dus niet meteen er onder of er boven ook een soepjurk zie jobensaskia.nl voor een foto wel even naar beneden scrollen al was mijn buik toen wel minder dan de jouwe nu waarschijnlijk.