hallo wij hebben ook al namen klaar liggen die hebben we al vanaf ons 17de en het is eigenlijk nog nooit veranderd. 1 meisjesnaam 1 jongensnaam. groetjes christina
hoi hoi ik heb het zelfde met jongensnamen die vind ik ook moelijker om een leuke naam te vinden voor een meisje niet die vind ik op een of andere manier makkelijker wij hoeven niet echt voor en babykamer tekijken want mijn vader heeft alles nog en kinderwagen hebben we ook nog (een ouderwetse silvercross) zoiets hebben we zoals hieronder alleen die van ons is zwart heel veel liefs samantha
Mijn man en ik hebben al 5 jaar namen in onze gedacht, als het een meisje wordt is het Anika, voor een jongen zijn we er nog niet helemaal uit. Ben nog niet zwanger
Ook wij hebben al namen hoor. Dus je bent idd niet de enige. Ik vind het ook leuk om naar babyuitzet te kijken, maar daar moet mijn mannetje nog niks van hebben. Ach ja, er is straks nog tijd genoeg. Maar het is wel leuk om alles alvast in de gaten te houden. groetjes
als ik zwanger raak en het word een meisje dan krijgt ze de naam Viënna! vinden we allebei super mooi!
Nou ik wil een meisje ook heel erg graag Ymke noemen, maar zo heet mijn broertje ook...dat is toch een beetje vreemd.
hoi hoi voor een meisje staat de naam al vast maar voor een jongen is wat moeilijker (al vind ik zelf) heel veel liefs samantha
Hier is de baby-gekte ook al toegeslagen hoor. Zijn net in de eerste ronde en heb ook al een lijstje met namen en kijk regelmatig op internet naar (2e hands) spulletjes, vooral wiegjes vind ik persoonlijk het einde om te bekijken Ben blij dat ik niet de enige ben die al veeeeeeeeel te vroeg met dit soort dingen bezig is Wat ik ook leuk vind is boeken omtrent het onderwerp te lezen zo heb ik 'dagboek van een maffe moeder in spé' al gelezen, kan ik iedereen aanraden. Errug grappig en herkenbaar als je aan het klussen bent en ben nu 'de geboorte van een moeder' van Daphne Deckers aan het lezen!! Dat wordt wat als ik straks zwanger ben hihi, heb ik alles al gelezen
wij waren al van in de eerste maand babynamen aan het zoeken en kamers aan het bekijken! 13 maand later nog geen baby maar wel al de namen en de slaapkamer en dergelijke met zekerheid. Bij ons ging het beter voor jongens! we hebben de meeste namen opgedaan op onze reis naar Amerika. Meisje: Kayleigh (uitgesproken als keejlie) Lana Jongen: Keanu (op z'n engels, uitgesproken als Keanu reeves) Yelle (fries) Groetjes Bianca
Nope geen namen nog hier.. we zijn wel al bijna een jaar onderweg maar nee. We hebben het er wel natuurlijk over en natuurlijk gebeurt het weleens dat we elkaar aankijken en zeggen: vind je dat een leuke naam?
Ja we hebben nu eigenlijk wel een naam waarvan we best zeker zijn dat dat het gaat worden Ik ben er heel blij maar het is een aparte naam met een super mooie betekenis.. hihi
ik vind het zo moeilijk een naam.... hij moet apart zijn maar niet te moeilijk.... maar ik wil ook een naaam die ik niet meteen link... ik heb op een BSo {buitenschoolse opvang} gewerkt en daar hadden we zo'n 70 kids... dus ja ook een hoop namen!!!
Ben ik nou als enige zo'n nuchter konijn?? Wij zijn daar totaal nog niet mee bezig, we zien wel als het zover is. Hetzelfde geldt voor babyspullen... Oke dan, ik snuffel wel rond op dit forum, dat dan weer wel! Groetjes, Anakin.
Wij hebben ook al namen., Eigenlijk al jaren voordat we aan kinderen dachten. die namen zijn het nog steeds. wij vinden meisjes namen ook makkelijker. Wij hebben er drie die we mooi vinden en ook al tweede en derde namen. 1ste meisje + moedersnaam + schoonmoedersnaam, tweede meisje + zusjes namen, derde meisje + familie naam + mijn naam. Voor jongens heb ik pas 2 leuke namen. Wij hebben voor de eerste namen familie namen (waarbij de meisjes namen ook in een mannelijke variant al bestaan binnen onze families).Hoop eigenlijk dat het ooit wel gaat lukken om die namen ook daadwerkelijk aan een kleintje te geven!!
Nou, wij hebben ook echt nog geen naam hoor, maar ik schrijf soms wel namen op die ik leuk vind....We hebben deze nog niet besproken. Dat komt wel als het eens raak is...