wij hebben ok nog geen namen hoor...soms hoor je wel eens een naam en denk je "goh..dat is wel een leuke naam!" maar verder gaat het niet.. en ik durf zeker al geen spulletjes te kopen..dat doe ik wel zodra ik het zeker weet... vind dat toch een beetje eng ..wil eerst alles zeker weten.
de namen staan al vast voor jongen en meisje ze hebben allebij twee namen van 5 letters jongen: ----- ----- meisje: ----- ----- toen we klaar waren met de namen viel ons dat op vond ik wel geinig
hihi nou wij hebben de babykamer all af en compleet en alle kleertjes en rest van uitzet en ook al namen ik ben van franse afkomst en mn man en ik hebben beide dubbele namen en zij weg van ierland dus voor meisje dubbele naam en voor jongen franse naam en idd met vernoemen meisje krijgt naam van mijn mam en mijn oma en een jongen de naam van mn schoonpa mijn pa en mijn opa, dat word een hele riddel lol maar zo ontzettend gaaf aan de ene kant aan de andere kant misschien een tikkeltje ouderwets meisje Mirly-Louise Mairy-Faye Jongen Merlion Methieuw
maar dat vernoemen is niet meer zo ouderwets dat komt helemaal terug maar waar ik dat gelezen heb dat weet ik niet meer
Ik vind het vernoemen ook leuk. Het geeft wat speciaals en het is ook wel grappig. Bij ons gebeurt het al generaties en de afleidingen van bepaalde namen zijn erg leuk om te zien. Bij ons worden de jongens namen (we hebben na mijn vader geen enkele naamdrager meer) in meisjes namen verandert en dat geeft speelse en aparte uitkomsten!
ik vind dat zelf niet zo mooi en ik heb niet zo goed contact met mijn moeder en mijn vriend niet met zijn vader dus dan is er niet zo heel veel te vernoemen
Maar als je dat goede contact met je ouders wel had (mijn schoonvader is in januari overleden) is het wel speciaal om te vernoemen!