Wij hebben de halve dag in het zwembad gezeten, dus redelijk nat ja. Verder plenst het hier ook al een hele tijd, maar de kids slapen, kaarsjes + kachel staan aan en er staat een filmpje op. Heerlijk!!
Hier gelukkig ook 3 hoog, dus geen natte voeten, maar kan mn schuur niet meer bereiken. Die zit buiten de flat en het pad + grasvelden en speelplein zijn helemaal onder gelopen. Het verbaasd me niks dat mn schuur van binnen ook niet meer droog is...
Hier is het een rampenplan. Alles staat blank. Vanmorgen de paarden uit een groot meer moeten vissen, er was geen droge plek meer in de wei te vinden. De wind raakte telkens in de windkracht negen.. Maar t lijkt nu lichter te worden alleen de wind is nog erg krachtig.
Kan iedereen waar het niet regent even mijn boodschappen doen ? De tuin is hier een modderpoel, maar geen overstromingen nog. Moet er zometeen aan geloven..heb toch boodschappen nodig. Zonder regenjas of paraplu. Grrr :x
Hier regent het ook al de hele nacht en de hele dag. De tuin staat blank, en voor in de straat heel grote plassen! Wij blijven vandaag in pyjama, kachel aan en genieten maar. De kinderen hebben de hele dag al lief gespeeld, ik heb met de oudste geknutseld, en mijn was is zo goed als bij (laatste zit nu in de wasmachine).
Hier al de hele dag regen, we roken een stuk minder! Na een verjaardag vanmiddag onze pyama's aangetrokken en een fimmarathon gehouden met ons zoontje met warme chocomelk en allerlei lekkers!
Pfff geen natte voeten, maar wel zere voeten Ik liep in de poort met mijn dochter in mijn armen. Terwijl ik liep verzakte de tegels waar ik liep en viel ik dus in een groot gat want al het zand eronder was weggespoeld. Gevolg; mijn nieuwe positiebroek kapot, kapotte en zere knieƫn, ei op m'n scheenbeen en zere enkels en polsen. Gelukkig viel mijn dochter niet en viel ik niet op m'n buik. Nu misselijk op de bank
Wij hebben lekkage.. vorig jaar is er een bedrijf gestuurd door de woningbouw om het te fixen, want toen was het ook al. Nu tikte het weer de hele tijd op zolder, precies de plaats boven ons bed. Nu staat er een emmer onder. Dus geen natte voeten, wel bijna een nat hoofd en over een paar dagen werkmannen met modderige poten over de vloer.
Ben ik blij dat mijn schoonbroer hier gisteren was om onze boom te snoeien. No way dat ie vandaag in die boom was geklommen. Veel te nat en glad. Hier is 't ook al van gisteravond bijna non-stop aan 't regenen. Gelukkig hier wel een degelijke riolering . We hebben een vijvertje in de tuin met vissen in en die zitten voorlopig nog op hun plaats . De grote takken die gisteren weggezaagd waren (en in stukken gedaan waren) gingen we vandaag nog verder opruimen ... Nou, die zijn toch kletsnat intussen, dus die lopen niet weg.
Nou bijna natte voeten. De hele kelder staat vol water. Flink wat water weggepompt, maar nog staat er zo'n 30 cm. En het ergste vind ik dat de muren zo verzadigd zijn dat op mijn slaapkamer het behang nat is (oud huis). Verder lekkage van het dak. Dat gaat flink geld kosten ben ik bang...
Ben niet buiten geweest vandaag maar kan van af drie hoog zien dat het aardig nat is beneden. Woon drie hoog. Hoog en droog dus haha. Geen natte voeten dus.