Wie heeft er allemaal "gemenstrueerd" tijdens zwan

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd wie er allemaal ongi is geweest tijdens de zwangerschap. En hoeveel maanden is dat zo gebleven?

Ik heb zelf afgelopen keer maar 2 dagen gemenstrueerd ipv 6.
    En ook heb ik vollere zachte (.)(.).
    Sinds 2 weken ook ongiekrampen, terwijl ik normaal (bijna) nooit last van ongikrampen heb. Ook niet als ik ongie moet worden.
    En ook sinds 2 weken heb ik pijn aan mijn rug.
    Ook ben ik erg moe de laatste tijd.

Alle andere klachten zal ik jullie besparen haha, die heeft iedereen elke maand.

Ik heb in de week na mijn NOD 2 testen gedaan, beide negatief.
    Ik hoop trouwens dat ik niet zwanger ben, voor het 'vruchtje'zelf dan, want ik heb vandaag een mri scan gehad voor mijn knie en die stralingen schijnen heeeel slecht te zijn toch?
    Anders zou ik graag zwanger zijn ;)

2. Bij mij duurde dat toch de 2e mnd,daarna was het gestopt.

Succ6

3. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi dit zelfde probleem heb ik nu ook alleen weet ik niet of ik zwanger ben,ik ben afgelopen donderdag en vrijdag normaal gevloeit vanaf zaterdag middag kwam er gewoon bruinbloed het leek op vuil ,ik weet niet wat het kan zijn mijn menstruatie duurt altijd 5 dagen maar van de maand was het alleen op de donderdag en vrijdag dat ik normaal vloeide en vanaf zaterdag ,zondag,maandag tot vandaag is het gewoon een beetje bruinbloed ik weet het niet heb verder ook een beetje buikpijn mijn borsten een beetje gevoelig en een pijn die vanaf mijn heup loopt tot boven de knie,weet het echt niet ,ik wil een teste doen maar kijk het nog een week aan,oke groetjes stacia

4. koekiemonster

13 mrt 2008
    28
    0
    0
    dokkum
    ik menstrueerde nog steeds ookal ben ik 26 weken maja heb pas ook dinsdag gehoord dat ik zwanger ben was wel ff schrikken want d8 dat ik het niet was ivm negatieve test en dan die menstruaties en nu nog ouders vertellen maar hoe

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Al 26 weken? Dat is niet weinig! Nam je de pil nog of gebruikte je een ander voorbehoedsmiddel?

Hoe oud ben je?

Veel succes met het aan je ouders te vertellen! Weet je vriend het al?

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik dacht zelf ook dat het raak was, ondanks dat ik de pil slik.

Had vorige maand een hele geringe bloeding in de stopweek. Na de stopweek begonnen bij mij ineens de symptonen, symptonen die ik nooit in mijn leven heb gehad. Schrok er zelf erg van want ik was er helemaal niet mee bezig!

Nu zit ik weer in mijn stopweek (4de dag), vanochtend getest, maar toch echt wel negatief.
    Vandaag is de bloeding weer begonnen.

Ik ben de afgelopen maand echt in de war geweest.
    Jeetje, mijn lichaam was zichzelf gewoon niet, hoor!

Ik begin me nu weer normaal te voelen, gelukkig!

Ene kant teleurgesteld dat de test negatief is, maar aan de andere kant heel opgelucht dat ik weet waar ik aan toe ben en allang blij dat ik me nu weer een beetje mezelf voel!

Deel Deze Pagina