Hoi allemaal, Ik heb 10 jan of 11 jan mijn ei gehad en zit eigenlijk de hele tijd te rekenen....hoe zit het nou precies! Ik lees veel verschillende verhalen dat het tussen de 11 en 14 dagen kan zitten maar niet wat de max is? Kan je na een ei ook gewoon niet ongesteld worden en niet zwanger zijn? ik hoor graag van jullie.... groetjes Eva
ja na je ei word je meestal na 14 dagen ongi .....laat ik het zo zeggen je kan 14 dagen na je test positief testen..... ik krijg dat wel is waar niet voor elkaar ..zit nu 16 dagen na mijn ei en neg testen.....
tot 18 dagen is normaal, als die fase langer is dan KAN er iets zijn. Ik had zelf 16 dagen, maar soms ook 17.
Inderdaad zoals Natas zegt. De laatste fase kan varieren tussen 11 en 18 dagen. Is hij korter of langer dan kan er wat aan de hand zijn.
oke apart ...mijn fert arts zei dat je pas na 14 dagen pos kan testen ..maar goed daar behoren die 18 dagen dan ook bij ....
Dat heeft verder niks met de fase na je ei te maken. Ik teste idd ook na 15 dagen al posi, terwijl mijn fase langer is. Er zijn mensen die wel eerder dan dat posi testen hoor, die maken meer hcg aan. Ik lees het hier elke dag!
Dank jullie voor de antwoorden.....! Dan heb ik nog een vraagje....ik heb erge last van mijn darmen en kan mijn buik(onderbuik) niet meer inhouden....ook verlies ik heel veel haar voor mijn normale doen....herkent iemand dit....?