Jou idee ben ik ook van plan! Alleen dan met de naam van mijn beste vriend, die ik overigens al wel heb staan. Ik wil er nu vleugels bij en evt de overlijdens data! Even mn mannetje lief aan kijken, maar eerst moet hij mijn draak even afmaken volgende week!
Ik heb zelf ook een plugje.. maar niet in mijn oren, maar in mijn lip K heb mijn lowbret langzaam opgerekt en er nu een plugje in van 6 mm, maar 7 mm kan er ook in. Verder heb ik 2 scarifications op mijn beide onderarmen en een tattoo op mijn rechter pols.
Ik heb een dolfijn op mijn rechterenkel (1e tattoo 11 jaar geleden),op mijn linkervoet een bloemenslinger,linkerpols binnenkant een ster en op mijn linker schouder een fee,die wil ik nog laten uitbreiden en d'r komen vast nog wel wat andere tattoo's bij.
ik heb gister een tongpiercing laten zetten. Voor de 2e keer al, vorige was paar jaar geleden, maar toen had ik zo'n pijn dat ik die er na vijf dagen uit heb gehaald. Ik merk nu al dat deze veel minder pijn doet. Gelukkig.
ik heb een stampertje van bambi op mijn schouder omdat het zo lief is en altijd goed gezind, net zoals ik ik heb dit laten zetten om mijn 17 jaar en echt spijt heb ik er niet van maar ik zou het nu toch niet meer doen maar ben wel blij dat het geen groot is een mooi natuurlijk lichaam is zo mooi! mss dat ik later wel de naam van mijn kindje in sierlijke letters op pols laat zetten ofzo maar dat staat zeker nog niet vast ik heb ook een piercing in mijn navel en daar ben ik heel tevreden over, ik heb deze al van mijn 16 jaar en vond en vind het nog steeds super maar ik zie dan ook graag blinkie, blink hé en een steentje in de navel vind ik dan heel mooi, hoewel je het niet veel ziet enkel tijdens het zonnen 8) in bikini graag had ik ook een tongpiercing gehad, ik vin da echt super als ik dat zie en heb altijd momenten waarop ik overweeg om me eentje te laten steken maar ik heb zo schrik hé naar het schijnt maakt het u tandglazuur kapot en ik zo mooie tandje, al zeg ik het zelf, eigen stoef stinkt hé en ik heb ook schrik voor de pijn...iemand ervaring met tongpiercings?
Ik heb mn tongpiercing nu bijna 10 jaar, maar mn tanden zijn nog even goed als toen. En pijn, tjjeeeejjj.. wat een hel was dat zeg! Het deed echt zeer!
Ik heb 1 tattoo in mijn lies met de naam van mijn vriend. Ik heb em in hele kleine sierlijke letters laten zetten, mocht ik er ooit spijt van krijgen zou er iets over heen kunnen laten tattoeren.. En 2 piercings, 1 in mijn tong en 1 down under Even over de tongpiercing, het doet echt geen pijn! Het zetten doet nog minder pijn dan gaatjes in je oren schieten, het is even vervelend maar het is zo voorbij. En de dagen daarna zwelt je tong wat op en lijkt het alsof je spierpijn hebt in je tong, maar dat is na een weekje wel weer over! Echt de moeite waard, en voor de pijn hoef je het dus niet te laten...
Ben het volledig met Jezebel eens over de tongpiercing! Appeltje,eitje! Heb er ook 1 gehad in m'n wenkbrauw en 1 in m'n navel, en die waren allebei veel pijnlijker!
hier ook een tongpiercing ofja eigenlijk al de tweede en beide keren zat ik savonds lekker vlees weg te werken, 1 keer een speklap en 1 keer een koteltje! heb wel veel gekoeld met ijsjes... zat ik daar in de winter met een ijsje midden in de stad hahaha vond de tweede keer veel pijnlijker als de eerste keer! vind het minder pijnlijk als bloedprikken. en een tatoo komt er als ons tweede wondertje geboren is
k heb 5 sterren, 4 op arm en 1 op enkel binnenkort Layla in het arabisch op mijn andere arm (pols) Ik heb 1 neuspiercing en 12 oorgaatjes (maar 4 oorbellen in momenteel, t werd toch iets te veel)
Ik heb 4 tattoo's en 8 piercings en 2 stretches + 2 normale gaatjes: Piercings: *Helix. *TRagus. *Tongpiercing. *Labret. *Medusa (in het midden van de boven lip) *Neuspiercing. *Tepelpiercing. *VCH (vertical clithood). Mijn 1ste oorgaatjes zijn opgerekt naar 8 mm. Ik heb de naam van mijn zoontje tussen mijn schouderbladen staan. Een kanji teken op mijn enkel. De W en de M op mijn voet (de eerste letter van mijn mans naam en de eerste letter van de mijne) Een ster op mijn pols. Er zijn nog meer plannen maar eerst maar zwanger worden en dan komt de rest wel.
ik heb de tongpiercing sinds gisteren en heb niks gevoeld, helemaal niks dus. Dacht dat het een tweede keer erg pijnlijk zou zijn maar totaal niet. Hij zit wel ver naar achter, dat wilde ik zelf. Heb er nu ook geen last van, voel het natuurlijk wel, maar ja ze hebben ook een gat in je tong gemaakt.
Het zetten van de tongpiercing vond ik ook een eitje. Tuurlijk voel je die prik, maar het ligt er gewoon aan waar je pijngrens ligt. Heb hem een dag voor de carnaval laten zetten, en in de kroeg ging ik braafjes na elke sigaret en pilsje naar de wc om met listerine te spoelen Na een paar dagen was de zwelling weg, en ik heb werkelijk nergens last van gehad. De overige piercings (wenkbrauw 2x, neus 2x, navel 2x en labret) vond ik ook meevallen. En tattoo's: Ik vind het gevoel zelfs fijn
in mijn album staat een foto van mn man,die hij na de geboorte van ons dochtertje heeft laten zetten.. ik vind hem echt heel mooi..zelf heb ik er ook 2 een tribal en de naam van mn man ,en mn man heeft er nog een stuk of 4!
Ik wil heel graag het ohm teken in het klein met eventueel de eerste letter van onze zoon straks. Maar of ik het durf..? Zit er al een paar jaar tegenaan te hikken. Ohm teken: http://www.kosmisch.nl/Include/ElectosF ... ileId=1321
hallo ik heb 2 tattoe's 1 op mijn linker schouder met en hartje en een engel die rust op het hartje en daar in staat mijn zusje naam die is overleden en de andere tattoo heb bij mijn onderrug mijn naam staan is ingekleurd heb ook 2 piercingen 1 in mijn tong en de andere bij mijn vagina