Ik heb er 1 op mijn onderbeen. Zelf ontworpen. Een klavertje 4 met in 3 groene blaadjes de namen van mijn 3 dochters en het vierde blad (bovenste) is een hart dat rood is gemaakt. De namen van mijn meiden heb ik zelf geschreven. Is dus mijn handschrift
3 tattoo's 1 onderrug zelf ontworpen 2 enkel chinese steerebeeld van mijn moeder en mij verwikkeld in een band rondom mijn enkel.( Mijn moeder is heel bijzonder voor Mij) 3 binnenkant pols sterrebeeld van mijn zoon
Ik heb een oogje op mijn linkerbovenarm. Meteen laten zetten toen ik achttien was. Op mijn rechterenkel heb ik een minidraakje. Er gaan er wel meer komen, dat weet ik zeker.
BB10. Ik heb ook 4 sterren op mijn buik. die zijn een beetje uitgerekt door de striae. Denk (weet eigenlijk wel zeker) dat het niet meer goed met ze komt hihi
mijn man is gisteren ook naar de shop geweest hij wil een tattoo bij laten zetten op zijn rug het zou 10 sessies van 3,5uur gaan duren dus hij begint alvast te sparen en mijn volgende tattoo heb ik ook al in gedachten (erg he de auto staat er net pas op ) dat word een streepjescode met de overlijdensdatum van mijn oma erin
Ja hier een verslaafde Heb in totaal 6 tattoo's, een goudkarper over me onderrug, bloemen op mijn linkerzij (van oksel tot heup) een draak op rechterzij en been (van oksel tot knie) naam van mijn zoontje op mijn rechter enkel en de letter D op rechterlies. Heb een afspraak in mei om mijn borst(kas) te laten doen, maar dit moet ik afzeggen, omdat ik zwanger ben. Verder heb ik 13 piercings, waarvan er 2 tunnels zijn en 2 micro's. Mogen jullie zelf verzinnen waar de rest van de piercings zitten
ik heb dus een tatoeage op me rug maar dat had ik al verteld, en ik heb vorige week 1 laten zetten met de naam van me dochter op me pols! En ben er helemaal blij mee!
Hoeveel mm heb je?(je stretches) Ik zit nu op 8 mm. Zit je soms ook op het piercingforum van alloverpiercings?
ik heb 2 tattoos. 1 aan de binnenkant van mn pols met de naam van mn zoontje (zelf ontworpen) en 1 op mn pols/onderarm met sterren (niet zelf ontworpen) verder heb ik nog een navel, tong en neuspiercing en 5 gaatjes in mn oren hihi
Hai Done, Ik zit nu op de 12 mm, kan helaas niet groter, ivm uitscheuren Zit niet op het forum van alloverpiercings...nog nooit van gehoord ook trouwens Groetjes!
ik heb de voetafdrukken van mijn overleden zoontje op mijn buik. schuin onder mijn navel, daar schopte hij het vaakst
Was even benieuwd of het topic nog wel open zou zijn... en ja hoor, dat is ie nog . Ik heb twee vlindertjes op mijn enkel laten zetten, in de week dat ik uitgerekend was. Een mooie herinnering voor mijzelf. Zogauw ik hier een mooie foto van heb, zal ik hem in mijn album zetten.
Ik heb een tattoo op mijn buik. Rechts van mijn navel. Impulsieve actie toen ik 16 was, maar geen spijt van hoor. Geen idee wat het betekent, het is een trible teken. En gelukkig is het plaatje door de zwangerschap ook niet uitgerekt,.. http://2.bp.blogspot.com/_M32CWzAsoEw/SU4FRdBIslI/AAAAAAAAAKo/PQkAXmVy8PU/s200/100_6210.jpg
ik heb nu 3 tattoos 1 roosje op mijn schouderblad die heb ik nu 6 jaar, 1 tribal op mijn onderbeen(kleintje) die heb ik nu 5 jaar en de naam van mijn dochter verwerkt met bloementjes op mijn voet die heb ik nu bijna 2 jaar. als mijn volgende uk geboren is wil ik weer een tattoo, ik twijfel nog of ik er 1 in mijn zij doe lotusbloemen of rozen verwerkt met de naam van mijn 2de kind of ik doe hem aan de tattoo op mijn voet. verder geen piercings hier wel gehad, een neus en navelpiercing.
1 op mijn enkel een dolfijn was mijn eerste 1 op mijn onderrug een vlinder met versireingen eromheen en 1 op mijn pols niet de onderkant maar erbovenop ook een vlinder haha. oja en een navelpierzing.
Ik heb een tongpiercing nu zo'n 4 jaar en sinds vorige week een zonnetje op mijn pols. Tattoo heb ik laten zetten voor mijn vriend en ons leuke weekendje in Berlijn. Bij een "discotheek" kregen we een stempel op onze hand met dit zonnetje en ik was er gelijk verliefd op Ik wou al heel lang wat op mijn pols en bij dit plaatje wist ik het gewoon zeker. Liefs, Sam
Ik heb 2 tattoos een dolfijntje op mijn rechterschouderblad een roos met tribel verwerkt op mijn rechter enkel en binnen kort komt de naam van mijn zoontje aan de binnen kant van mijn linker pols