Ik heb een schorpioen boven mijn enkel, dat is mijn sterrenbeeld. Binnenkort wil ik een stier met Damian zijn naam. Heb ook een navelpiercing. Helaas door de zwangerschap is het niet zo mooi meer. Ik heb rondom het gaatje strae gekregen. Mijn oude piercing viel eigenlijk een beetje weg nu. Heb mijn zwangerschapspiercing maar wat kleiner geknipt en die zit er nu in totdat ik een leuke van 12mm tegen kom
Gaaf, ik wou ook zoiets, maar kreeg Damian zijn handjes nooit zo leuk op de foto om uit te werken Deze heb ik nu http://i250.photobucket.com/albums/gg265/Angels-pictures/Angel%20en%20Rob/2004/2004-06-02_09.jpg
ik heb 1 op mijn schouderblad... een hartje ik heb 1 op mijn enkel........dolfijntje ik heb 1 op mijn onderrug........tribal ik heb 1 op mijn vagina... een poppetje achter een grasmaaier. binnenkort komt er 1 in mijn nek... chinees horoscoop.. ik heb een tongpiercing, neus en elk oor 3 gaatjes. ik had een navel en een clit piercing. maar de laatste 2 zijn er al 3 jaar uit. (sinds de bevalling)
ik heb er 2, een boeddha op mijn enkel en het chinese teken voor liefde op mijn pols. vriend heeft dezelfde, hebben we laten zetten toen we gingen proberen voor Mila. wil wel kijken of ik Mila´s naam er bij kan laten zetten, maar ben er nog niet uit hoe of wat. heb ook nog een tongpiercing en had een navelpiercing maar heb ik er uit gehaald door zwangerschap
Ik heb een antieke tattoo. Het is een hartje op mijn bovenarm. Nog met hele dikke lijnen en de kleur rood is al jaaaaaaarrrrrrrren verdwenen. Ik heb het 24 jaar geleden laten zetten. Zit ook al jaren te denken om er wat overheen te laten zetten, komt er alleen elke keer niks van. En elke oor drie gaatjes.
heb 5 gaatjes in mn linkeroor, 3 in mn rechteroor,,, en een tongpiercing,,, wil heel graag een tattoo,,,een abnd om mn pols, maar dat hebben we even uitgesteld.. financieel kunnen we het beter gebruiken voor de babykamer, willen gelijk de zolder meeverbouwen namelijk, alle kleine beetjes helpen...
1, op mijn rechter bovenarm: Tribal (zo noem je dat toch?) hahaha...ik vond hem mooi en heb me niet verdiept in de naam hihi Ik sluit niet uit dat er nog ooit een bijkomt.
Eventjes een beetje offtopic: Ik lees net dat jou clitpiercing er sinds de bevalling uit is. Was dat je eigen keuze of moest dit echt ivm de bevalling? Ik heb namelijk een clithood piercing en ik vroeg me al een tijdje af of die er tijdens de bevalling uit moet of dat je de piercing gewoon kan laten zitten, ik neem aan dat ze er tijdens de bevalling niet echt last van hebben toch?
Hihi geweldig! Mijn vriend was even mee aan 't lezen en vond dit ook wel wat voor mij . En weer ontopic: ik heb geen tattoo's of piercings (alleen oorbellen), maar ik zit er de laatste tijd wel steeds vaker aan te denken om Milan's naam ergens te laten tatoeëren. Moet alleen nog goed nadenken hoe en waar (als 't er überhaupt al van komt). @ Bengeltje: wat een supermooie tattoo met die handjes van Julian! Is dat van een foto nagetekend ofzo? Mijn vriend was gelijk verliefd!
Geen piercings en geen tatoeage's. Domweg omdat ik het niet durf.. Geen gaatjes in mijn lichaam (behalve in mijn oren )
Heb een tattoo tussen mijn schouderbladen, chinees teken van Angel. Heb een tong piercing en een neus knopje. Had ook een navel piercing maar mijn navel kwam al vrij snel omhoog zetten dus heb hem er uit gehaald. Ach ik had hem al 7 jaar dus hij mocht er wel eens uit hahahaha. Ik wil als ik met de bv ben gestopt de naam van onze dochter op mijn bovenarm laten zetten met bloemen ofzo er omheen. Ach eerst bevallen en dan zie ik wel weer verder
[img=http://img40.imageshack.us/img40/2939/afbeelding003t.th.jpg] ik heb sins dinsdag de 4e tattoo op mijn pols...