ik zou persoonlijk kleur doen maar zwart kan ook kun je hem niet uitprinten? een keer in kleur en een keer zonder dan kun je alvast kijken hoe het is
Ik zou voor kleur kiezen. Zelf heb ik een tattoo op mijn rechter schouder. Twee chinese tekens voor grootvader van moederskant en grootmoeder van moederskant. Oftwel: opa en oma. Deze tekens heb ik in sepia laten zetten en staan op mijn schouder symbolisch. Als ik de tattoo wil zien moet ik achterom kijken. Mijn opa is overleden en mijn oma is dement. Als ik aan ze denk dan denk ik ook aan het verleden, dus terug kijken. Misschien dat ik nog wel een tattoo wil van onze dochter, maar wat weet ik nog niet.
Dat is zo'n simpel idee dat ik me afvraag waarom ik er niet zelf op gekomen ben. Ik ben bang dat in zwart het haar van het elfje zo donker wordt.
Ik heb er eentje bovenop mijn voet, tja hoe leg ik dat uit, sierlijke lijnen van mijn grote teen tot onder aan mijn buitenenkel. Ik heb hem nu bijna 3 jaar en ben er nog elke dag blij mee Deed wel erg pijn
Ik had 10 piercings maar heb beide tepelpiercings eruit gehaald. Nu heb ik er nog maar 8.. Maar er gaan er sowieso een aantal nog uit. Ik heb verder 2 tattoos. 1 klein zinnetje ter nagedachtenis van mijn overleden moeder, en een halfsleeve (dus hele bovenarm getattoeerd)
Ik ga straks even het topic lezen... Maar ik heb 3 tattoo's Een streepjescode op mijn pols, met als cijfers mijn geboortedatum en die van mijn mna. Een kus op mijn kont En 3 sterren met paarse belijning op mijn onderbuik. Piercings: Tragus piercing Tongpiercing Clithoodpiercing en 1 gehad in mijn tepel En ik heb mijn oren gestretched naar 5 mm.
Ow en er staat nog 1 op de planning. Op de bovenkant van mijn rug, met Sasha dr handjes, daarbij haar naam en geboortedatum, grote engelevleugels ernaast en sterren. Zit in mijn hoofd, moet nog even sparen en ik geef nog bv. Het moet ongeveer 30 bij 40 cm worden.
hej dames ik had even ene vraag mag je een tattoo zetten als je zwanger bent?of beter van niet? ben nog niet zwanger hoor!maar vroeg het me af
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het is beter van niet. Een goede tattoeerder (hoe schrijf je dat?) zet hem ook niet tijdens zwangerschap.
ja idd ze willen hem niet zetten als je zwanger bent ik heb wel gehoord dat het dan niet zo goed is maar waarom dat weet ik eigenlijk niet
Ik heb er 3 waarvan 1 vlinder op mijn onderrug, een tribal in het midden van mijn onderrug boven mijn billen zeg maar en wil deze laten pimpen tot 1 geheel. Het is zeg maar een tribal met krullen en ik wil er meer krullen in zodat het wat verfijnder wordt en een geheel met die vlinder. Verder zegt mijn vriend dat hij niet helemaal strak is gezet (kan het zelf niet goed zien) dus dat moet ook worden gedaan. Op mijn onderbuik rechts heb ik een chinees teken voor ' droom' omdat ik een echte dromer ben. De vlinder staat voor vrijheid omdat ik dat gevoel nodig heb.. Heb de tatoos laten zetten toen ik 18, 19 en 20 was. Heb er soms wel eens spijt van omdat ik graag had gezien hoe ik er uit zou zien zonder.. Mijn vriend heeft er ook een paar dus wat dat betreft passen we goed bij elkaar en realiseren we ons dat het bij die levensfase hoorde.
Dit is die van mij (cover up, had er eerst een leeuwtje over een boomstam) En ik heb een tribel op mijn wreef. Op mijn rug wil ik nog iets bij de andere tattoo betrekken (iets met elfjes). en aan de binnen kant van mijn boven arm wil ik graag de geb. datum en de naam van mijn dochtertje.
Ik heb een poesje van Francien van Westerling op de zijkant van mijn onderbeen. Het is Mara als kitten en heel schattig
Ik ben begonnen op mijn 15e dus ik weet ook niet hoe ik er anders uit had gezien, tja je wilt dan zo graag wat he! Maar ik heb er nog nooit spijt van gehad.
Ik wil er graag 1 op mijn bovenrug, maar daar zitten wat moedervlekken, echt balen.. Ik weet niet hoe dat eruit zou komen te zien, zijn er mensen die een moedervlek in de tattoo hebben? Mijn andere tattoo's zijn moedervlekvrij
@Marijke; 'op' een moedervlek tattoeëren ze volgens mij niet (gauw). http://www.justneedles.nl/assets/s2dmai ... index.html (naar beneden scrollen)