Ik heb sinds kort (27 januari) mijn eerste tattoo! Op mijn pols. Het staat voor de kleintjes die we zijn verloren. Ik zal binnenkort een foto plaatsen in mijn album.
Ik heb 3 sterretjes op mijn bovenrug. Was toen inderdaad nog origineel haha. En heb nog steeds een tongpiercing...vergeet meestal dat ik hem heb maar als ie niet in is dan voelt het zo leeg. Heb ook een neuspiercing gehad en wil zodra beeb 2 er is van mn beide kindjes een tattoo mar weet nog niet precies waar en wat
Ik heb er 6, 1 tussen mijn schouderbladen: een mercedes-ster ( hoe kom je erop, ik weet het ) =16 en onbezonnen.. op beide bovenarmen 1: rechts een tijgerkop, links een paardenhoofd. onderarm: mijn voorletter en een tribal onderbuik 2: rechts de voorletter van mijn vriend, links de naam van mijn hond. op mijn enkel: een kruis, voor al mijn dierbaren die niet meer bij me zijn.
ze zetten geen tattoo's&piercings als je zwanger bent en borstvoeding geeft :waarom: omdat je grote kans hebt op bloedvergiftiging
hai, Ik heb er 4. 1 op mijn onderrug, in beide zijden een waarvan een begint op mijn schouder en een links op mijn onderbuik. Die rechts in mijn zij is te zien op de buikfoto's en die wordt nog uitgebreid tot op mijn bovenbeen én er komt straks natuurlijk een tattoo bij met de naam of letter van ons beebje!
ik heb een grote ster op mijn arm met daar schuin onder een kleinere ster en op mijn schouder( vallend over mijn rug een heel klein beetje) nog een ster met een letter erin. op mijn schouderblad heb ik de voorletter van mijn vader met zn geboortedatum en de dag dat hij is overleden eronder. ook heb ik een tong en een navelpiercing. heel graag zou ik nog een tattoo willen...een guardian angel, maar vriendjelief en ik zijn nogal verslaafd aan maimi ink en dus alles wat er hier in nederland gezet worden vinden we nu lelijk dus moet goed op zoek naar een HELE goede tattoo artist die ook iets heel moois kan ontwerpen voor me
Ik heb er 3. 1 op mijn rechteronderbeen, 1 op mijn schouderblad, die wil ik binnenkort laten coveren en 1 op mijn linkervoet doorlopend naar mijn onderbeen. Die wordt uiteindelijk uitgebreid tot aan mijn heup. Die op mijn benen staan in m'n album.
Toen ik de tattoo op mijn schouderblad heb laten zetten, was ik zwanger bleek achteraf.... Gelukkig geen gekke dingen gebeurd!
ik zie genoeg mooie tattoo's voorbij komen zeg hier nog 8 dagen en dan is het zover gek he , zit er nu echt op te wachten en straks staat hij erop en dan is de nieuwigheid er zo weer vanaf
Ik heb zelf 4 grote tattoo's (1x been-beide bovenarmen-1x linkerschouderblad) Voor 30 Mei staat de volgende afspraak alweer gepland omdat hij ontzettend druk is, en je bij de tattooshop waar ik altijd kom, niet zomaar kunt binnen lopen met de gedachte even een tattoo te laten zetten. Reden trouwens waarom ze (in principe) geen tattoo zetten als je zwanger bent (wel als je bv geeft overigens) is dat de stoffen die je lichaam inkomen de placenta passeren en bij de kleine terecht kunnen komen, al is het nog zo minimaal, en is het risico nagenoeg nihil dat er iets gebeurt met de baby dat is de reden dat ze niet tattoëren tijdens zwangerschap. Sta je er op dat je wel getattoërd wilt worden dan moet je een verklaring tekenen waarin je hen vrijwaard van eventuele problemen (miskraam e.d.) en zelf alle verantwoording op je neemt daar ze als ze worden aangeklaagd daar niet voor verzekerd zijn, en ze geen risico willen nemen dat er onverhoopt wat gebeurt en zij aansprakelijk gesteld worden.
Het risico dat er iets gebeurt is ook zo ontzettend minimaal, het is meer voor henzelf dat zij zich vrijwaren voor dergelijke dingen dat ze het daarom niet doen. Trouwens door de stoffen die er nu in de inkt zitten zijn echt niet meer schadelijk ten opzichte van vroeger. Vroeger had je (vooral met rode) vaak dat je tattoo tijdens warmte op bepaalde plekken (kleuren) opzette door bepaalde stoffen in de inkt, dat is allang al niet meer gelukkig. Dat heb ik nog wel met de tattoo op mijn rechter kuitbeen, die zet in de warme zomermaanden op, maar alleen op de plekken waar het rood ingekleurd is. Met de andere (andere inkt) heb ik nergens geen last van gelukkig.
Heb ook gelezen dat door hormoonverandering in je lichaam tijdens zwangerschap, de tattoo afgestoten wordt. Dus er raar uit kan gaan zien of kleuren die weggaan/vervagen.
Hier trouwens ook 1 die helemaal verslaafd is aan miami ink, L.A ink vind ik ook helemaal geweldig. Die Kat von D is echt supergoed. London Ink vind ik echt niet leuk, ik kan die Louie (ofzo die eigenaar) niet uitstaan! Hoe hij tegen die Dan doet. Tattoo overnemen enz. Brrr.
ik heb 8 tattoo`s zei ooit neem er maar 1 maar ja het zijn er nu al 8 1 vliegendpaard op mijn r echterboven arm 1 stijgerend paard op mijn linkeronder arm 1 hartje met roos en naam van mijn zoontje op linker boven arm 1 hondje op linker borst 1 tijgertje met letter op zijn hand op rechter borst 1 dolfijntje op mijn rechter enkel 2 duiveltjes met de naam van mijn man en zoon op mijn linker scheenbeen en wil zodra de baby geboren is nog een tattoo laten zetten met naam van de baby met een roos en hartje en een duiveltje op mijn linker enkel erbij en op mijn rechter onderarm wil ik ooit nog een stijgerend paard erbij groetjes
heb nu 5 tats.... - onderrug - rechter bovenarm - heup - buik - pols (naam van zoontje) Wil er graag nog 1tje in japanse stijl...liefst een sleeve..
Ik heb 2 tattoo's en een tongpiercing en bovenin 1 van mn oren i nhet kraakbeen 2 oorbellen.... Tattoo 1 staat op mn enkel met de letters van mn oudste dochter Tattoo 2 staat op mn schouder,die is voor mn ovelreden opa die als een vader altijd voor me was. Hij was een natuursmens en dan vooral gek van vogels.... deze tattoo is dan ook uit de losse hand gezet en er is er maar 1 van ik heb altidj p;roblemen met foto's in mn album zetten,dus ik spam hier even spam tattoo 2:
dit is spam van tattoo 1: van de ongste komt er ook nog een tattoo en ik wil ook nog iets in de vorm van 6 sterretjes o.i.d. voor mn miskramen....