wie heeft er allemaal tattoo"s

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat is niet waar, ik ben nu zwanger van de 3e en mijn tattoo is nog altijd erg mooi! ;)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik bedoelde dat tegen de vorige reactie... Waarom je hem niet mocht laten zetten tijdens je zwangerschap ;)

Maarre... ik heb er 1 op mijn onderbuik maar die ziet er nu niet meer uit, maar dat is door een andere reden ;)

3. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Eentje op mijn pols (mijn sterrebeeld) en een salamander op mijn enkel.
    Vind tatoeages mooi en bij die salamander was ik meteen verkocht.Alleen heb een beetje spijt van mijn sterrebeeld, want die is echt ontzettend lelijk gezet.Wil dat nu veranderen in de eerste letter van mijn dochter.

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ik heb er twee.
    Toen ik net 18 was heb ik een kleine tribal tussen mijn schouderbladen laten zetten.
    Na de bevalling heb ik een armbandje laten tatoeëren met twee voetjes.
    Ook heb ik een piercing al is die niet al te spectaculair, in het stukje kraakbeen wat in je oor zit (snappen jullie 'em?).

Mijn man heeft een tatoo van zijn 1e hond op zijn ene bovenarm en een hart met I Love You en later de naam van onze zoon eronder op zijn andere bovenarm.

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    als je me er 1 kan adviseren heel graag ;) want ik vind t lastig lastig lastig.. :(

6. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik laat mijn tattoo's zetten in Groesbeek bij The Mean Machine. Ik vind m super...
    Ligt er natuurlijk ook aan waar je vandaan komt.

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik kom uit den haag, maar voor een goede tattoo artist vind ik t niet erg om even te reizen hoor dus ik ga ff koekeloeren op hun site ...thnx :D

8. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    even tussendoor mamag leuk dat jij ook uit nijmegen komt;)

9. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    ik heb op mijn rug een bos bloemen... :D

en op mijn rechter onderarm 2 sterren
    1 ster staat voor ik als moeder met mijn tweeling erin
    de 2e ster staat voor mijn overleden vader met een klein sterretje die mijzelf symboliseerd als zijn dochter....

En op mn buik een salamander (geen foto van)

fotoos in album!!!!!

10. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hier ook tattoo/piercing mamma!

Tattoo's
    linkerarm: Roos met Keltisch teken
    Rechter schouderblad : Roos met tribal
    Rechter enkel: Tribal
    Linker pols: Naam 1e dochter
    Rechter pols: Naam 2e dochter

Piercings:
    6 in oren
    1 neuspiercing
    1 tongpiercing
    1 navelpiercing
    (had nog tepelpiercing maar die is er tijdens 1e zwnagerschap uitgegaan in combi met groeiende boobs werkte dat bij mij niet)

En ja er zullen vast nog wel tattoo's, piercings bijkomen... Ik ken mezelf....

tattoo-piercing junkie!

ps. foto tattoo's namen dochters staan in album

11. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Nijmegen is natuurlijk ook heel erg leuk ;) :)

12. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er 2, op mijn linkerenkel een klein roosje (heel saai heel standaard en zit ook geen reden achter). Op 11 november heb ik mijn 2e tattoo laten zetten op mijn rechterenkel (zie album) en die heeft wel een betekenis! De vlinder staat voor mijn overleden oma. Ik heb het idee dat zij over mij en mijn zoontje waakt. Zij is ook de enige die vroeger heeft gezien hoe ik ehh...niet zo netjes behandeld ben thuis zeg maar. Zij nam me vanaf dat moment ook in bescherming. Blauw was haar favoriete kleur en paars is die van mij, dus vandaar die 2 kleuren. En die tribal eromheen vond ik zelf erg mooi. Tattoo is zelf ontworpen. Ik heb hem laten zetten bij Bloodline in Roosendaal, ben er erg over te spreken! De foto is een dag nadat hij gezet is genomen, dus vandaar dat mijn huid enzo nog een beetje rood is.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik kom er ook weer een tattoo aan toevoegen dames!
    Afgelopen vrijdag laten zetten door mijn vriend!
    Tot nu toe alleen de buiten lijnen nog maar, aangezien dat al een hele klus was en 't op een gegeven moment erg pijn begon te doen boven in bij mn schouderblad/nek.

Over zo'n twee a drie weken gaan we verder, aangezien het alleen maar buiten lijnen zijn. Maar ben er nu al super trots op!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier ook een tattoo-fan/addict!
    Heb er zelf nog maar enkele: Mn eerste was een jeugdzonde op 16 gezet in mn lies. Heel klein het woordje 'Dushi' (I know.. :rolleyes:) gezet door een thuisprikker, heel slecht dus.
    Dan op mn 18 mn polsen laten doen, op de ene "mama" op de andere "B*J" voor mn twee honden. Laten zetten bij Magic Cherries in Eindhoven. Een paar weken nadien een groot stuk op mn zij (begint vanaf de ribben tot de heup) van cherry blossoms ook bij Magic Cherries.
    En dan een jaartje later twee strikjes op mn schouders bij Spitfire in antwerpen.

Ik wil deze zomer een ode aan mn dochtertje laten zetten id vorm van een zin zoals: "She never leaves her child alone, even when whe doesn't take her along" waarschijnlijk op mn rug of andere zij.

En ik wil ook nog ooit een mooi groot backpiece en nog eentje op mn voet. En als ik ooit durf misschien een 1/4 sleeve of zelfs een 1/2 sleeve. Maar ivm werk enzo weet ik dat nog niet.

Iig ik ben er gek op vind het gewoon zo knap (als het goed gezet is)!

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Vraagje trouwens aan de (zwaar) getattoueerde mama's: Worden jullie soms aangestaard ofzo als ze jullie met jullie kindjes zien ? Want er blijft zo'n cliché hangen he over getattoueerde mensen, en sommigen vinden dat het echt niet past bij een moeder :rolleyes:

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Gorgeous! Waar gezet? Mooie naam én mooie tattoo haha

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    hier trouwens cherry blossoms:

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    en de strikjes:(dezelfde op andere schouder)

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Een sleeve vind ik ook echt super! Maar wat je ook al zegt ivm met werk. Ik werk in de kinderopvang en kan het niet maken.
    Of ik moet 365 dagen lang een shirt met lange mouwen aan doen.

Voet heb ik ook, maar heb daarna 2 weken lang niet normale schoenen aan kunnen doen, dus nee dat doe ik niet nog eens haha!
    Vind jou tattoo in je zij ook echt waanzinnig!

Mijn rug is nu in behandeling ;)

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oh mooi wat ben je aan het zetten op je rug? Ja voet lijkt me ook super pijnlijk zou het zoiezo in de zomer zetten dan kan je slippers aan ;)

Deel Deze Pagina