Op dit moment nog geen tattoo... Wil er wel eentje laten zetten zo rond eind maart begin april. Dat zou de tijd zijn waarin ik zou bevallen.... helaas. Een tattoo ter herinnering dus. Ik wil op mijn linker enkel (buiten achterkant) iets met een sterretje laten zetten, maar dan wel sierlijk, niet een met van die harde lijnen. Als iemand een mooie afbeelding weet én een goede tattoo shop in Rotterdam of omstreken, dan hoor ik dat natuurlijk graag
ik heb er eentje op mijn enkel.....ooit komt er eentje bij...int midden van me rug niet zo groot. maar dn moet ik eerst getrouwd zijn....
Ik heb een chinese draak op mijn rug! Er staat wel een kleine foto in dit topic! Heb vandaag drie keer proberen te reageren op je vraag, maar lukte niet! Dus hopen dat hij 't nu wel doet! De draak staat voor mijn sterrenbeeld in dierentekens. Over 2 a 3 weken gaan we verder. Mijn vriend was nu alleen al met de buitenlijnen 45 a 60 min bezig! En vooral tussen mn schouderbladen/nek deed het ongelovelijk veel pijn! Makkelijk je vriend die tattoeërd! Makkelijk, handig, gratis en ik weet dat hij goed werk leverd! Zit nu LA ink te kijken en oh wat wil ik graag een sleeve! Verdomde werk ook altijd
Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik nooit een tattoo zou laten zetten!Zie je toch wat mensen in de loop der jaren toch van mening kunnen veranderen inmiddels heb ik er 2.....1: op mijn onderrug,twee salamanders in maori stijl en 2: de eerste letters van de voor en achternaam van mijn zoontje op de binnenkant van mijn pols in tribel stijl. Als mijn tweede kindje dalijk geboren is dan wil ik hetzelfde als op mijn pols,alleen dan in mijn lies. Pf ik heb dat wel in gedachte maar volgens mij is dat wel een hele gevoelige en pijnlijke plek maar ja wie mooi wil zijn.........
Oh ja ik zie het! ziet er wel mooi uit hoor. Ga je het b&g laten of kleur? ooooh ik wou dat ik een tattoo-vriend had! Werkt ie ook in een shop? LA ink is zo leuk he! Echt mooie werkjes doen ze daar. Ja idd waarom doet iedereen toch zo f*cking moeilijk over tattoo's? Iedereen heeft toch het recht eruit te zien zoals ze zelf willen!
mooie tattoo's meiden ik heb dat hier ook als het warm is en ik sta in een shirt aan school kijken ze me ook allemaal aan het is echt nog niet helemaal geaccepteerd morgen is het zover dan word ie eindelijk gezet wachten duurd altijd zo lang dan he.. en als hij eenmaal staat is de nieuwigheid er zo weer af wat zal het volgende worden?
@ Caruli: Oeh spannend! wat ga je laten zetten? Of heb ikerover gelezen? En bij wie? En wat heb je dan op je arm?
Ik heb er 1 op me voet. Wat sierlijks met een letter erin verwerkt en 1 tussen me schouderbladen. Een keltisch teken wat staat voor eindeloze liefde. Wil graag nog iets voor me kindjes. het kaartje van Fedde was een beetje in oldskool stijl. Kijken of ik daar iets mee kan. Maar waar?
ik ga nu een ouderwets botsautotje laten zetten op mijn rechter onderbeen speciaal voor mijn vader zodra hij erop staat en ik heb er een foto van zal ik hem hier plaatsen en 2 tattoo's staan idd in mijn album de andere (rechterborst niet)
@caruli... veel succes morgen... Enne aangekeken werd ik toch al haha. (tunnels in mn oren, kleding enz) Het boeit mij niet zo heel erg. En ik doe ook werk waar het niet echt veel uitmaakt. Ik ga echt serieus sparen voor mijn rug... Heb er nu al zin in.
Nee, ik wil 'm in kleur! En dan wil ik er ook nog allemaal chinese stijlen omheen gewerkt hebben, wat overeen komt met de draak! Kortom ik wil de helft van mijn rug vol en als ik dan ooit 't lef heb, dan wil ik dat door laten lopen in een sleeve naar mn arm! Maar dat is ooit! Het is idd erg makkelijk een tattoo vriend! Maar nee hij werk niet meer in een shop. Heeft vroeger wel een poos in een shop gewerkt, waar hij het ook geleerd heeft, maar hij heeft gewoon tattoo spullen in huis en als vrienden eens iets willen, dan zet hij dat en vraagt er een klein bedrag voor. Het is niet dat hij full-time tattoeërd! Ja, alleen bij mij haha! Ik vind het ook hoor, snap ook niet waarom mensen er zo moeilijk over doen! Ach, ik heb er inmiddels wel lak aan gekregen hoor! Ik zal niet zo snel grote tattoo's plaatsen op zichbare plaatsen. Ik heb één op mijn pols en één aan de zijkant van mijn pols en drie stipjes op mijn hand. Dat zijn de enige die continu zichtbaar zijn. Voor de rest zijn ze zichtbaar als het zomer is! En dat is het nog niet
Ik heb er zelf twee een kleine en een iets grotere, maar teveel tattoos vind ik niet mooi staan bij een vrouw.
even jullie mening want ik twijfel een beetje. Ik wil graag een vlinder tussen mijn schouderbladen eentje die half open is en dan met alleen schaduw en in zijn lijfje wat lijntjes verder niks in de vleugels ( niet al te druk / grof) want wil er als ik een kleine heb de naam in de vleugel zetten maar nu komt het, Komt het dan niet over alsof ik een overleden kindje heb?een vlindertje. snappen jullie wat ik bedoel? liefs,
Ik zeg altijd: Je moet doen wat JIJ mooi vind! Jij bent de persoon die er uiteindelijk mee moet lopen en niet anderen! Als het voor jou een betekenis heeft, dan heeft het voor jou een betekenis en dan zou het niet uitmoeten maken wat andere mensen denken! Ik heb ook twee mannen namen op mijn pols en zijkant pols o.a. de naam van mijn vriend! Hoevaak ik wel niet commentaar krijg van: Wat als het uiteindelijk niet gaat tussen jullie? Dan heb je de rest van je leven zijn naam op je pols! Ja dus.... hij maakt een deel uit van mijn leven. Ook al zouden we niet oud worden samen, dan heeft hij wel een speciaal plekje in mijn hart, omdat we veel mee gemaakt hebben. Een tijd die ik nooit meer wil vergeten! Zo heb ik ook de naam van mn beste vriend op de zijkant van mijn pols, die inmiddels is overleden. Ook hij heeft een was een erg belangrijk persoon in mijn leven.
@g89. hier ook hoor... Heb een streepjescode op mijn pols, met daarin o.a. zijn geboorte datum. Meteen beginnen mensen te gillen: je bent geekkkkk! Ach jah, het blijft voor altijd de vader van mijn dochter. (en dat is nog alleen zn geboortedatum)