Hebben ze bij dat fm ook dior addict? (die blauwe fles, met gouden knopje) Want die is hier al weer een hele poos leeg, en ik wil hem wel graag eens weer, maar hij is zo duur!
Kan mij iemand die FM verkoopt mij een pb sturen, wil graag bestellen, maar weet niemand die het verkoopt. Groetjes, Vera
Het zijn idd lekkere geuren van FM het is echt een aanrader , ik verkoop ze zelf ook sinds kort en het is leuk om te doen. Gr Jacquelien
Je hebt ook maybe parfum (zie google/hyves) dat is hetzelfde principe maar iets goedkoper (fles van 50ml voor 16 euro dacht ik). heb ik ook veel luchtjes van,erg lekker, vooral mademoiselle,ruikt precies hetzelfde, ook addict etc. maar blijf ook orginele houden,maar die zijn idd te duur om vaak te kopen. Misschien trouwens een leuk idee om een parfum topic aan te maken, met allerlei vragen en dingetjes over parfum?
Bij mij op mijn beide flesjes van Angel staat op de achterkant inhoud enzovoorts gegraveerd en aan de zijkant Thierry Mugler.
ik heb de fm versie maar dan van dolce gabanna en ik vind dat de geur naar een paar uur al weg is! zonde!!
Ik heb vanmorgen een heel lijstje parfums bij Female besteld. Waarschijnlijk heb ik ze woensdag in huis. !
Ik heb 1x een geurtje gehad vn fm,,het was echt goed! bleef lang hangen. Ik had toen gucci by gucci. Ik weet alleen niet of jullie iets aan dat lijstje hebben hoor..je ziet alleen maar nrs staan
@celia82; ik heb meer op mijn lijstje te staan dan alleen nummers. Wat voor lijst heb jij dan? Gr Jacquelien
Dan heb ik dus zeker de namaak angel gezien er alleen thierry mugler op staat gegraveerd en verder aan de achterkant niks,balen.
Ik had geen lijstje ik had diegene aan de tel. het was via via maar als ik op de site kijk zie ik nrs staan maar krijg al een lijstje toegestuurd dankje.
mijn vriend verkoopt ook fm luchtjes.. enige lullige is dat je van te voren moet betalen .. om ze te bestellen.. ( en natuurlijk de kosten om het op te sturen * ik kan aan hem vragen of hij een lijst heeft ,. ' en of hij zijn email wilt vermelden hier..? misschien kan hij jullie helpen