goeie, voordelige zorgverzekering voor het gezin

Discussie in 'De lounge' gestart door piemie, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik zit nu bij Zilverenkruis en man bij Menzis, kinderen zijn bij mij verzekerd.
    We hebben beide een aanvullende verzekering. Voor ons is vooral tand en fysio belangrijk. Ik ben benieuwd of er iemand tips heeft wbt een goede, voordelige zorgverzekering. Nu zijn we beiden zo rond de 130 euro p/m kwijt.

2. Kersenvlaai

21 apr 2014
    71
    0
    6
    Pas halverwege deze maand worden de nieuwe premies bekend gemaakt. Dus dan is het pas interessant om te gaan kijken naar goedkopere/betere opties.

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik denk dat de meeste verzekeringen niet veel van elkaar verschillen qua prijs. Je zou eventueel je eigen risico omhoog kunnen doen.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Er is ook al een soort gelijk topic kwam ik net achter. Maar dat weet ik wel alleen zijn er zoveel zorgverzekeringen dat ik die dan juist even in de gaten houd. Vandaar mijn vraag.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    ik heb goeie ervaringen met CZ en FBTO :) makkelijk met uitkeren, geen gedoe.. we zitten voor het eerste jaar bij FBTO en ik denk dat we daar bij blijven.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zitten al een aantal jaren bij PMA (collectief) alles gaat via Menzis.
    prima afhandelingen nog nooit problemen gehad.
    Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen. Kinderen zijn gratis meeverzekerd.
    We hebben voor ons zelf verder geen extra tand of aanvullende verzekeringen.
    Alleen voor onze middelste zoon ivm beugel (15 euro in de maand) maar dan wordt volgens mij de beugel vergoed tot 2000 euro. Dus dat is top.
    Wij hebben nooit iets (klopt af;)) dus wij nemen het hoogste eigen risico.
    Dat bespaard behoorlijk wat nu al een aantal jaren.
    Mocht er onverwacht iets voorvallen hebben wij altijd geld achter de hand. Anders moet je natuurlijk niet je eigen risico op maximaal zetten;)
    Wij betalen voor ons hele gezin 167,40 per maand
    En nu in november krijg je nog 2 x 24 euro terug.

Ik ga het straks nog even bekijken, maar ik denk niet dat wij overstappen.

Deel Deze Pagina