Ik zit nu bij Zilverenkruis en man bij Menzis, kinderen zijn bij mij verzekerd. We hebben beide een aanvullende verzekering. Voor ons is vooral tand en fysio belangrijk. Ik ben benieuwd of er iemand tips heeft wbt een goede, voordelige zorgverzekering. Nu zijn we beiden zo rond de 130 euro p/m kwijt.
Pas halverwege deze maand worden de nieuwe premies bekend gemaakt. Dus dan is het pas interessant om te gaan kijken naar goedkopere/betere opties.
Ik denk dat de meeste verzekeringen niet veel van elkaar verschillen qua prijs. Je zou eventueel je eigen risico omhoog kunnen doen.
Er is ook al een soort gelijk topic kwam ik net achter. Maar dat weet ik wel alleen zijn er zoveel zorgverzekeringen dat ik die dan juist even in de gaten houd. Vandaar mijn vraag.
ik heb goeie ervaringen met CZ en FBTO makkelijk met uitkeren, geen gedoe.. we zitten voor het eerste jaar bij FBTO en ik denk dat we daar bij blijven.
Wij zitten collectief bij Menzis via FNV. Scheelt een slok op een borrel. Mijn man heeft basis, erxta verzorgd 1 en tandarts 1 Ik heb FNV-prima zorg, daar zit tandarts ook bij in. De kinderen zijn gratis meeverzekerd. Totale premie is nu: 226,61 p/m https://www.menzis.nl/klantenservice/formulieren-en-documenten/vergoedingenwijzers
Wij zitten al een aantal jaren bij PMA (collectief) alles gaat via Menzis. prima afhandelingen nog nooit problemen gehad. Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen. Kinderen zijn gratis meeverzekerd. We hebben voor ons zelf verder geen extra tand of aanvullende verzekeringen. Alleen voor onze middelste zoon ivm beugel (15 euro in de maand) maar dan wordt volgens mij de beugel vergoed tot 2000 euro. Dus dat is top. Wij hebben nooit iets (klopt af) dus wij nemen het hoogste eigen risico. Dat bespaard behoorlijk wat nu al een aantal jaren. Mocht er onverwacht iets voorvallen hebben wij altijd geld achter de hand. Anders moet je natuurlijk niet je eigen risico op maximaal zetten Wij betalen voor ons hele gezin 167,40 per maand En nu in november krijg je nog 2 x 24 euro terug. Ik ga het straks nog even bekijken, maar ik denk niet dat wij overstappen.