Oké ik zit ergens tussen de 9 en 11 dpo. I know... veel te vroeg . Test is van samenwerkende apothekers (huismerk), deze had ik nog liggen en hij "riep" me. De foto's zijn binnen de afleestijd genomen.
Ik twijfel of hij grijs is. Heb geen ervaring met indrogers. Heb nu zoveel getuurd dat ik er scheel van word.
Ik zie ook wel wat, maar ik twijfel idd ook aan de kleur.. Lijkt zo op de foto meer grijs.. Haha en ja je wordt scheel van het turen, maar dat komt ook door de achtergrond bij de eerste foto..
Hahaha dus jij werd er ook "scheel" van Ik ga morgen de kruidvat testen kopen en dan test ik vrijdag weer. Why kon ik nu weer niet wachten grrrrrrrrr.
Haha ja wel een beetje! En waarom je niet kon wachten kan ik je ook niet vertellen, ik ben geen haar beter! Hopelijk vrijdag een duidelijke(re) test..
Op de eerste foto zie ik wel iets ja! Haha en ik herken het hoor.. Te vroeg testen.. Hihi! Over 2 dagen nog eens proberen!
Thanks meiden. Gelukkig ben ik niet de enige. Maar echt ik kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan. Had het nog zo met mezelf afgesproken.. Ga nu maar naar de Gamma, verf halen en de woonkamer verven. Even een beetje afleiding de komende dagen..
ik voelde me als tuurder aangesproken en ik zie het tweede streepje ook, heel licht! spannend hoor de komende dagen..
Vanmorgen was de kV 2v5 omowit helaas.. Ik denk dat het een indroger was.. Wel stom binnen de tijd! Bedankt voor het turen meisjes!