Vanmiddag wordt mijn man geopereerd en hij moet naar alle waarschijnlijkheid een nachtje blijven. Vroegaaaah kon je een tv huren. Hoe gaat dat nu? Is er (gratis)WIFI zodat hij op zn mobiel kan Netflixen? Anders moet hij het downloaden en offline kijken.
Hangen er geen tv’s meer dan? Geen idee welk ziekenhuis je man ligt, maar de meeste ziekenhuizen hebben wel WiFi
Moet je even checken op de website van jullie ziekenhuis. Meestal is er nog steeds tv waar je je voor kunt aanmelden als je op je kamer terecht komt. Tegenwoordig is er ook vaak gratis wifi, maar films streamen is dan soms een beetje veel data en lukt niet altijd. Dus een film of serie downloaden van netflix zou ik wel alvast doen.
Gratis WiFi is dacht ik vrij standaard. In sommige ziekenhuizen bieden ze ook tablets aan of kun je deze huren, hetzelfde voor tv/entertainment. Op de website staat het vaak wel.
Kan hij toch altijd voor de zekerheid wat afleveringen downloaden? Mocht WiFi slecht zijn heb je tenminste iets Wel lief dat jij je druk maakt over het vermaak van je man Maar vaak heb je met 1 nachtje niet zoveel nodig, ja rust