@Saskia: mijn oudste liep ook een week na haar eerste verjaardag (toevallig ) maar door haar korte beentjes werkten laarsjes nog niet echt goed. Misschien dat dat bij mijn jongste dan anders is (hoop hoop) @PenK: is het nog gelukt?
@zo79: hier ook korte pootjes... en stevig ook dus echte laarsjes pasten niet eens als we het hadden gewild maar die clics waren hoge schoenen ipv laarsjes.. dat scheelt
NEEEEEeeee!!! Jammer hoor. Maat 25 hadden ze niet (en 24 ook niet om voor de zekerheid te passen). Voor mijn jongste dochter, maat 22, hadden ze wel. Alleen die kleur vond ik niet mooi (mijn man wel, die ging voor functionaliteit, niet voor kleur, maar ik vond het echt niet mooi), de kleur was bruinachtig en dan was de neus en een stuk op de hiel donkerder, net of ze door de plassen was gelopen.... Ik ga morgen maar eens bellen naar wat winkels in een grote stad (Den Haag denk ik).... Ik heb mn zinnen hier op gezet.....je weet wel hoe dat gaat, haha! Wordt dus vervolgd!
@Saskia: hopen dat mijn jongste snel gaat lopen en dan van die hoge Clic schoenen zoeken. Zie nu ook al allemaal leuke schoentjes voor haar, moet mezelf echt bedwingen Schattig he die kleine korte beentjes? @ PenK: Balen dat het niet gelukt is! Zal je inderdaad net zien! Volgens mij hebben ze bij Calexis in Kijkduin Clic? Daar zou je het kunnen proberen. Anders bij Coccinelle in Den Haag! Verder weet ik niet zo heel veel kinderschoenenzaken in Den Haag. Ik snap het inderdaad zeker dat je ze nu echt moet hebben nu je er je zinnen op hebt gezet, klinkt eeeeerg bekend
@zo79 wij vonden het inderdaad wel schattig jammer dat je op het cb het steeds zo om je oren krijgt op straat vaak wel veel positieve opmerkingen.. gewoon omdat ze denken dat ze veel jonger is "wat loopt ze al goed zeg! hoe oud is ze?" en dan verbaasd zijn over de leeftijd zal eens kijken in wat voor staat de clics hier zijn.. maar ik ben bang dat er versleten neuzen op zitten inmiddels (iets met een loopauto.. )
Yeah! Voor de helft geslaagd.....Voor mijn oudste dochter. Bij Calexis in Kijkduin. Eindelijk een winkel waar ze haar maat hadden! Nu nog voor de kleinste.....Morgen maar weer bellen waar ze ze hebben, want op de bonnefooi gaan rijden doe ik niet meer, heb half Zuid-Holland gezien het weekend, haha!
@sidmick; bedankt voor de tip! Jammergenoeg hebben ze ze pas vanaf maat 24.... Moet nog even doorsmurfen dus....
Jaaa, het is gelukt!!! Ik heb de zilveren clic laarsjes in maat 22 die ik zo graag wilde hebben!!!! Ik had de hoop al opgegeven, maar bij Isshoe in Rotterdam hadden ze zelfs in deze gave kleur, en ook nog in het bruin, super! Bedankt voor jullie reacties en het meedenken!
Super PenK, dat het gelukt is! Heb meteen even op de site van Isshoe gekeken. Wat een leuke winkel! Die ga ik onthouden voor de volgende ronde schoenen..
@zo79: ze hebben twee filialen (vooburg en rotterdam). Ik ben blij en de meiden hebben goede en superhippe laarzen