N.a.v. Waarom heb jij je dag niet vandaag? Waarom heb je hem wel?

Discussion in 'De lounge' started by MamaDeluxe5, Jan 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,304
    0
    0
    Dus waarom heb jij je dag wel vandaag?

Ik ben sinds een paar weken weer heerlijk aan het trainen en ben begonnen aan het nieuwe bedrijf, wat mijn man en ik gaan opzetten. :D

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb mijn dag wel vandaag omdat we vanavond frieten gaan halen. Ik kijk daar altijd zo naar uit haha :D

3. Wij gaan vanavond uit eten met het werk van mijn man :D

En dan vertellen ze ook altijd hoe hoog de bonus dat jaar is :D Dus ja, vanavond krijgen we te horen hoeveel bonus we krijgen, dus dat is altijd leuk. (Misschien heb ik morgen mijn dag niet omdat het tegenvalt, maar vandaag reken ik me nog ff rijk :D )

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Omdat ik na jaren maat 52 te hebben gehad nu in maat 40 pas en heerlijk heb geshopt net :)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heerlijk gezellig ontbeten met mijj vriendinnetje, daarna nog twee superleuke tassen voor weinig opgehaald via.Facebook en de zo'n schijnt! :D

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    De zon schijnt!

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    nou ik denk dat hier hoor, want ik zit niet in een bui dat ik mijn dag niet heb, maar ben ook niet meteen in de opperbeste stemming dat ik mijn dag wel heb

het is meer een ok bla bla dag, :D

maar waar ik wel blij is dat het straks weekend is haha, en straks eet ik soep met een boerenomelet, daar heb ik zo zin in :D

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Okee komt ie 😊 heb mijn dag niet. Veel paniek bleeeh. En ik moet dadelijk gaan sporten,geen zin in. Maar eenmaal bezig wel leuk. Mijn man is thuis,dan blijf ik altijd het liefste bij hem maar hij is aan het werk.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je zit in het verkeerde topic, je moet naar de mijne....:D
    Komt omdat het je dag niet is :p

10. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Jaaaa blij!!! Net terug van ziekenhuis waar ik weer ben gecheckt op trombose / longembolie en alles lijkt ok :D verder een heerlijke dag met redelijk weer en gezellig teuten met mijn dochter :)

11. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    !

Wat fijn, gefeliciteerd!

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Omdat ik een extra uur dansles heb vanavond.

13. Luja

Luja Niet meer actief

Omdat de sale is begonnen bij de WE en ik voor 50 euro super goed geslaagd ben 😄

14. tuc

tuc Niet meer actief

omdat na 4 weken mn vaatwasser weer werkt, joehoe!!!!!
    Wat ben ik toch eigenlijk een verwend kreng he;)

15. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Omdat dochterlief me heeft laten uitslapen na een gezellige nacht met hubby hihi. En ik vanochtend heerlijk met haar boodschapjes heb gehaald.

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    de zon schijnt

om 4 uur heb ik heerlijk rust is het speelvriendje van mn oudste weer pleite

ik heb heerlijk gesport

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Omdat ik morgen een date heb waar ik heeeeel veel zin in heb :D

18. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Omdat mijn zoon eindelijk weer eens goed heeft gegeten en al 2 uurtjes lekker aan het spelen is in de woonkamer.

19. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Omdat het mooi weer is, omdat mijn kinderen de laatste dagen zo lief en vrolijk zijn, omdat ik vanochtend 1,5 uur heb zitten spelen met mijn kleinste mannetje ipv allerlei huishoudelijk werk, omdat ik net alsnog een enorme mand strijk heb weggewerkt tijdens zijn slaapje, omdat het vanavond film-met-chippies-avond is thuis, omdat het weekend bijna begint en we nog helemaal niets gepland hebben en het misschien wel gaat sneeuwen, en omdat ik nog steeds goed op gewicht blijf, ondanks dat ik niet meer lijn.

Genoeg redenen?

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb vandaag mijn dag niet.. te weinig geslapen. Kids in de nee-fase/ spring-fase/ stoei-fase.. Voel me net een agent.

Share This Page