wattenstaafje niet prettig maar het gaat. of met mijn nagels, maar dat gaat zo stinken brrr gorgelen helpt of die dingen laten verwijderen, maarja dat is ook weer zoiets
Een vriendin van mij had candida ( soort schimmel in haar buik geloof ik). Zij stonk ontzettend uit haar mond. Kan dus ookvanuit je buik komen.
Amandelsteentjes?? Is dat het?? Blij dat ik erachter ben!! Ik heb hier al jaren last van, de ene keer erger dan de andere keer. Zijn je amandelen dan echt chronisch ontstoken Ik heb namelijk ook een hele tijd veel last van mijn keel gehad en hele dikke rode amandelen, maar dat heb ik nu niet meer. Mijn vriend stinkt ook vaak ongelofelijk uit zijn mond. En hij heeft deze steentjes af en toe ook. Tandenpoetsen helpt soms even, soms ook niet. Hij rookt wel, gaat zsm stoppen (zegt hij). Dus ik ga een tongschraper voor m kopen, flosdraad, mondspoeling maar dan een duurdere versie, en ga er nu echt op letten en m laten kauwen op peterselie haha.
Maar mag je cb12 nu elke dag gebruiken? En je tong schrapen, mag dat elke poetsbeurt? Ik heb namelijk ook eens gehoord dat het niet goed is dit te vaak te doen omdat he dan ook 'goede' bacteriën weghaald...
Schrapen doe ik twee keer per dag ja. Al 15 jaar. Ik heb geen problemen. Vooral achter op de tong moet je het goed weghalen.
halitose | KVPA, Implantologie, Slechte adem / halitose, Parodontologie De site heeft wat informatie hierover. 2 kees per dag flossen en rageren haalt de plaque weg tussen de tanden/kiezen. En een keer een mondhygiëniste bezoeken kan ook geen kwaad
Flossen en stoken is zeker ook een must, maar als je dan de prut op je tong laat zitten, ruikt het nog steeds niet fris.