Kun je op FB je vrienden ook op onzichtbaar zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door kvinna, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ha dames, ik probeer mijn FB-account zoveel mogelijk af te schermen voor nieuwsgierige ogen. Ik zou ook graag willen dat mensen die niet met mij bevriend zijn, ook niet kunnen zien wie mijn vrienden zijn. Is dat mogelijk? En dat ik met iemand bevriend ben, maar niet in zijn/haar lijst met vrienden verschijn?

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Als je naar je eigen profiel gaat en dan naar "Vrienden", dan krijg je je lijst met Vrienden te zien
    Rechtsboven staat er dan ergens "Bewerken", klik daarop en dan kan je aanpassen dat alleen jij je vriendenlijst kan zien.

Er staat ook dit bij:
    "Onthoud het volgende: je vrienden bepalen zelf wie hun vriendschappen op hun eigen tijdlijn kunnen zien. Als mensen jouw vriendschap op de tijdlijn van iemand anders kunnen zien, kunnen ze de vriendschap ook in het nieuwsoverzicht, in de zoekresultaten en op andere plekken op Facebook zien. Daarnaast kunnen ze gemeenschappelijke vrienden op je tijdlijn zien."

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat kan wel , maar hoe het moet , helaas dat weet ik niet ..Je kunt dan alleen eventueel gemeenschappelijke vrienden zijn geoof ik

4. kvinna

kvinna Niet meer actief

Thx. Je hebt er dus inderdaad niet helemaal zelf beheersing over. Daar was ik al bang voor. Ik ga even kijken of het instellen überhaupt nuttig is dan.

Deel Deze Pagina