welke testen beste en betrouwbaarste?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii hoii

welke test zou je nou het beste kunnen gebruiken om te testen?en welke geeft snel hcg aan?

ik ben nu 8dagen overtijd (heb normaal een cyclus van 43 dagen zit nu op dag 51) gister een kruidvat test gedaan maar volgens mij zie ik ienie minie streep maar andere zie hem niet dus beschouw hem als negatief :s ben nu bijna 10 maanden gestopt met de pil. zou ik een andere test moeten proberen,of misschien heb ik late eisprong enzo gehad dat ik nog te weinig hcg ofzo heb?

groetjes stephanie

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zo'n lichte test kan idd vanwege een latere eisprong komen, maar ook vanwege een late innesteling of gewoon een laag HCG: gemiddeld genomen verdubbelt dat om de 2 dagen, maar er zijn ook vrouwen bij wie dat (veel) langzamer gaat, vooral in die eerste periode.
    Als deze test nu heel lichtjes kleurde, zou ik over 2 dagen nog eens testen. Kruidvat testen, (die van 2 voor 5 euro), zijn erg gevoelig, dus er zijn weinig andere testen waarmee je dan eerder een positieve uitslag zult hebben...

3. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook goede ervaring met kruidvat testen 2 voor 5 euro.
    Een heel lichte streep kan inderdaad te weining hcg betekenen..
    Gewoon een paar dagen later nog eens proberen met kruidvat test (2 voor €5) en dan kijken of er een duidelijkere streep te zien is.
    Ik hoop voor je op een positieve test..Succes ermee!

4. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel ja ik zat te twijfelen om zondag als ik dan nog niet ongi ben zo digitale clear blue test te doen ? maar moet je dan veel hcg hebben,of kan ik beter gewoon kruidvat test weer kopen

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    digitaal is een optie :) ligt eraan wat je eraan uit wil geven, wil je staren op streepjes? of gewoon duidelijk een tekst?
    ene is goedkoop, andere is duur tja...
    ik zou zelf gewoon voor de streepjes testen gaan ;) scheelt je hoop geld

6. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf eerst gewoon getest met streepjestest en toen die positief was heb ik voor de zekerheid nog een digitale van clear blue gedaan.

7. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Etos test is flop!!
    Bij alle 2 testen een blauwe 2e streep maar schijnt gewoon indroogstreep te zijn.

Deel Deze Pagina