Nu al een paar dagen cremige afscheiding die ik normaal niet heb na mijn ei... Voel het er af en toe uitlopen, nu al paar keer gedacht dat ik ongesteld werd. Hier dus ook, zou het dan toch?? Denk dat ik maandag zou moeten merken of ik ongesteld word of niet, dus ga maandag of dinsdag testen. Heb er toch zat, ben ongeduldig, en je weet maar nooit!! Oh wat duurt het lang. Mijn lf is wel maar een dag of 9, dus zou dan 8 a 9 dpo testen. Wel vroeg...
@joo2: nee, meer een warmte-opwelling zoals wanneer je schrikt. Er gaat dan een "warmte-stoot" door je lijf. Je voelt die dan wel terug wegtrekken en dan voelt het idd koud aan. Vreemd en heeft waarschijnlijk helemáál niets met mijn cyclus of zwangerschap te maken, maar het is toch maar mooi een kwaaltje hé @yupgup: ik heb deze morgen het hele internet afgeschuimd om informatie over afscheiding te vinden. Zoveel tegenstrijdigheden. Ik kon er echt geen touw aan vastknopen. Desalniettemin hoop ik voor jou dat de duiveltjes uitblijven.
hallo dames, ik weet het ook niet meer hoor heb gister nog een tesje gedaan maar het was negatief,maar ik zie wel dat ik een beetje licht rose bloed verlies heb mischien is het ongi die wilt komen. maar straks weer een tesje doen en dan meld ik het weer. en ja heb nog steeds pijn in me onder rug en grotere borsten groetjes
ik moet nog een week wachten tot mijn nod kan niet wachten..... ben al een paar dagen misselijk nu en een vaag gevoel in mijn buik ook heb ik 2 dagen steekjes onderin mijn buik ter hoogte van mijn schaambot gehad, maar die zijn inmiddels weer weg weet echt niet wat het gaat worden
hi miffy! ik moet ook nog een week wachten tot mijn nod!! de dagen gaan zoooooo langzzaaaaamm! gelukkig is het nu weekend, die vliegen altijd zo voorbij! ik blijf het gevoel houden dat mn borsten iets anders voelen, maar toch, dat kan ik me ook heel goed verbeelden. daarnaast ben ik sinds 3 dagen ook wat meer moe. maar ja, als ik mn man vertel dat ik moe ben, zegt ie: 'vertel nu eens iets nieuws??' dus dat zegt ook niet wat.. fijn he, dat we ons zo gek zitten te maken!! ik heb overigens onder dit topic nog geen positieve testen gezien.. ben benieuwd, ik blijf het in de gaten houden!!
dat zegt mijn vriend ook :O maar ben op dit moment anders moe als normaal weet niet wat dat is ...... wel fijn dat de tijd voorbij vliegt ik heb "vakantie" van school, maar ga nog wel op donderdags naar stage toe verder heb ik (nog) geen werk dus ik heb niet zoveel om handen, dus de tijd gaat ook niet zo snel ben wel druk in huis bezig want ik wil langzaam maar zeker de toekomstige baby kamer vast leeg maken
Ik heb ook een zoiets, willen jullie kijken? Op CD 9 een donkere ovutest gehad, was er eigenlijk al over uit dat mijn ovutesten niet knal worden, maar nu op CD 17 weer een donkere ovutest. Ook maar een zw. testje gedaan en daar denk ik wat op te zien, maar kan mezelf gek maken hoor ook moe en veel afscheiding. Rest staat in mijn post: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/283513-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel10-post10399894.html#post10399894
Spannend yupgup..zie je een Klein licht streepje??? Ben benieuwd Volgens mij voelen de meeste van ons wel iets. Ik had vandaag echt heel veel witverlies voelde het gewoon helemaal heb onderin me buik een apart gevoel net of er een steen onderin ligt en moe en weinig eetlust lijkt er geloof ik wel op hoor alleen weinig eetlust lijkt me niet Nog een week wachten dat duurt zolang......
Cd is cyclus dag. Weinig eetlust heb ik ook. Kan aan het weer liggen, maar las dat als je zwanger bent de spijsvertering langzamer gaat, je zit langer vol, hebt wel veel maagzuur hence de misselijkheid, zoiets. Heb het niet helemaal onthouden, maar minder trek kan wel degelijk een zwangerschapsklacht zijn. Ik hoop dus dat.... Pfft. Zal wel weer niks aan de hand zijn. Van bezig zijn met nadenken over kun je ook minder trek krijgen, haha.
@yupgup dank je, vroeg het me al een tijdje af ik heb op het moment ook last van minder eetlust en maagzuur, vooral als ik ga liggen heb ik erg last van maagzuur kan echt niet meer wachten tot mijn nod daar is want heb allerlei "kwaaltjes" die ik de vorige rondes niet had ben echt benieuwd of het mijn lichaam is die me in de zeik neemt of dat ik toch misschien......
@ypugup...nou ik zie duidelijk twee streepjes bij jou...wow spannend zeg... ik kan pas rond de 3oste testen....zal me benieuwen
Nou, geen streepjes hier hoor. Alleen van de ovutesten. Ei is gisteren pas gesprongen! Waarschijnlijk wel de 8e/9e geprobeerd, maar niet gelukt. Wordt een lange cyclus deze maand!
hallo dames! nou, hier is het volgens mij gelukt. vandaag 2 duidelijke positieve testen! vanavond nog even getest en deze was binnen een minuut al positief!! ik hoop dat er snel meer positieve testen volgen!!
nou, dat is inderdaad snel gegaan. hadden we zelf ook niet verwacht! maar we zijn wel realistisch hoor. er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. ga je eerder dan je nod testen, of hoe je het wel vol??
dat is natuurlijk wel zo, het is nog zo kwetsbaar wanneer was jouw nod eigenlijk?? ik probeer het vol te houden, maar vind het wel moeilijk hoor!! gisteravond kwam ik bij me moeder: meisje ben jij soms zwanger vanmiddag bij mijn vriendin(die ik 4maand niet gezien had) oooh jee ben jij ook zwanger??? ik wel namelijk dus het word steeds spannender!!
Gefeliciteerd Chico!!! Was dat je eerste ronde gelijk?? Hier ook al Lichte verschijnselen gister heel de dag mm boobs in mm beha gevoeld en gejeukt en last van me onderbuik urine ruikt ook zoet en dat heb ik normaal ook nooit maar misschien houd me lichaam me gewoon voor de gek nog even wachten hoop dat ermeer positieve testen komen!!!
@Miffy: soms kunnen anderen het direct zien hoor. mijn schoonmoeder bv zag het bij de eerste aan mn ogen!! dat zou je ook niet verwachten. dus wie weet! had eigenlijk vrijdag ongi moeten worden, dus ga toch nog voor de zekerheid zaterdag ook testen. ik kan gewoon niet geloven dat die test 4 dagen voor nod al zo duidelijk kan zijn! @joo2: thnx! we hebben ook goed ons best gedaan! dit was ronde twee. dus mag absoluut niet klagen! wanneer kun jij testen dan?