Ik zou zondag nod hebben Zoo super zeg 2de ronde ik twijfel een beetje of me lichaam me niet voor gek houd spannend allemaal voel jij je goed?
@chico je hoort heel vaak dat mensen het kunnen zien ik heb zelf ook een beetje het gevoel dat het raak is maja kan altijd zo zijn dat ik het fout heb nog 3nachtjes!!
ja, ik voel me tot nu toe prima. tijdens mn 1e zwangerschap heb ik me 41 kiplekker gevoeld, nergens last van. hopelijk wordt deze net zo mooi als de 1e! heb de afgelopen dagen ook niet echt verschijnselen of zo gehad. had het idee dat mn borsten iets anders voelden, maar als ik ze masseerde, voelde ik weer niets. had het idee dat ik me het allemaal verbeeldde. hopelijk test je binnen enkele dagen positief!!
nee nog niet ben nu nog bij me moeder thuis leek me niet handig om dat hier te doen misschien morgen ochtend als ik weer thuis ben
had vanavond bij een vriendin testje gedaan (die had ze nog liggen) we waren nou toch wel benieuwd want werd daar opeens heel erg misselijk maar die deed het niet goed, de teststreep was heel ligt en half dus dan natuurlijk ook geen 2e streepje maja ga er morgen ochtend nog 1 doen want ja....... ik kan me niet meer inhouden!!
donderdag een testje gedaan, licht streepje vrijdag testje, WIT zondag testje WIT ik had zaterdag ongesteld moeten worden maar nog niks te bekennen dus morgen of overmorgen opnieuw testen als mijn ongesteldheid wegblijft vind het nu wel spannend hoor!!
dit word onze eerste poging ik ben in februari al gestopt met de pil dus een half jaar heeft mn lichaam eraan kunnen wennen we gaan deze week flink klussen dus ben benieuwd
@diva88 leuk bij mij was het ook de eerste ronde afgelopen maand ik ben vorig jaar juni gestopt meid de pil succes!!! Ben benieuwd hoe het loopt
volgens mij toch ongesteld geworden nog niet veel bloedverlies of andere klachten maar ben bang dat dat vanzelf komt
op naar de volgende ronde... de eerste week is ff niets aan, maar de tweede week is over het algemeen erg gezellig! hoop dat het de volgende ronde raak is!!
Als het goed is morgen eisprong dacht ik. Doe (nog) niet aan ovutesten. Daarna maar weer wachten en hopen
Hai meiden, mag ik gezellig met jullie mee kletsen? Wij zijn vanaf november serieus bezig en afgelopen week voor het eerst bij de gyn geweest. Ze zijn mijn eitje aan het volgen geweest en ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Zelf vermoed ik zondag. Ik vind het best appart hoe ze dit allemaal volgen maar heb er wel een geruststellend gevoel bij. Ik loop ook bij een endocrinoloog omdat ik anti stoffen heb tegen mijn schildklier. Mocht je vragen hebben brand los.